کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

بازم غم

1390/6/6 13:52
نویسنده : زینب فتوحی
248 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام .

حتما میپرسی باز چی شده............

خیلی دلم گرفته است و ناراحتم خسته ام احساس افسردگی میکنم هم روحم خسته شده هم جسمم خیلی کلافه هستم سردرگم نمی دونم چرا خدا از این همه مال و اموال به طور مساوی بین همه تقسیم نکرده آخه این چه عدالتیه که یکی هم خونه زندگیش رو داره هم زن و بچه اش هم آرامش و آسایش ولی یکی دیگه هیچ کدوم رو نداره ومعمولا فقط یکیش رو داره ............

این همه سال من و بابایی داریم با تمام توانمون کار می کنیم اما به هیچ جا نرسیدیم نمی دونم کجای کارمون اشکال داره همیشه یه بدبیاری گیرمون میاد فقط تو فقط تو بهترین حادثه و خوش شانسی زندگیم هستی و اگر نه این زندگی همیشه برامون بد داشته ....................خیلی خسته ام ............دعا کن گلم دعا کن................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی پسقلی
7 شهریور 90 10:12
*** امید به خدا مشکلاتتون حل بشه. زودتر خونه گیرتون بیاد-- مغازه خوب پیدا کنین - خلاصه اوضاعتون روبراه بشه. اتفاقاً دیروز با مهدی تلفنی صحبت میکردم میگفت که اگه بشه بریم تو مدرس مغازه بگیریم. به اونم گفتم به قول قدیمیا ( مرا همت بلند و دست کوتاست.) خیلی دوست دارم این جور مواقع به دوستان و رفقای قدیمی و خوبم کمکم کنم. ولی از بد روزگار اوضاع الان خودم هم قابل توصیف نیست. به هرحال که از این فاصله دور کاری جز دعای خیر و آرزوی خوشی واسه شما نمیتونم انجام بدم. ******** انشاالله که خبرای خوب و خوشی بهم بدین ***** راستی اگه عکس جدیدی از کوثرجان دارین بذارین تا ببینم... موید و موفق باشین...
دایی پسقلی
7 شهریور 90 10:17
خدایا همواره تو را سپاس میگزارم که هرچه در راه تو و پیمان تو پیشتر میروم، بیشتر رنگ مبگیرم، آنها که باید مرا بنوازند میزنند، آنها که باید همگامم شوند سد راهم میشوند، آنها که باید امیدوارم کنند و تبرئه‌ام کنند، سرزنشم میکنند نومیدم میکنند......تا چشم انتظارم تنها به روی تو باز ماند، تنها از تو یاری طلبم، در حسابی که با تو دارم شریکی نباشد تاتکلیفم با تو رشن شود.تا تکلیفم با خودم معلوم گردد!!
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
3 دی 91 15:31
در این مورد با هم هم دردیم شما شهامت داشتی نوشتی من شهامت بازگو کردنش رو هم ندارم خدا بزرگه بالاخره از این سفره اش یه سهمی هم به ما میده اول اول سلامتی بچه هامون و خودمون رو بهمون ببخشه انشاا... که خودش بزرگترین ثروته


ممنونم از دلداریت