کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

جدا کردن اتاق کوثری برای خواب

1392/3/21 13:06
نویسنده : زینب فتوحی
353 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره زمانش فرا رسیدن که شما جدا بخوابی خیلی وقت بود میخواستم این کار رو انجام بدم ولی هی دلم میسوخت و بیخیال میشدم البته شرایط خونه و آب و هوای سرد هم اجازه این کار رو بهم نمیداد خلاصه الان یک هفته است بعد از راهنمایی مامان های دیگه اتاق خوابت رو جدا کردم هر چند خونه ما خیلی کوچیکه و فاصله این اتاق شما و اتاق ما خیلی کم هست ولی خوب خیلی خوب شده الان یک هفته است که جدا میخوابی شب میام باهات تو اتاق کنارت میخوابم تا خوابت ببره البته درست ترش اینه که بشینم که خودت بخوابی ولی کم کم خلاصه که دو سه روز اول خیلی بد بود شما یکدفعه تو خواب گریه میکردی و من هراسون می اومدم پیشت که از تنها بودنت نترسی مخصوصا اینکه شانس من این کارم بادندون در اوردن شما یکی شد و یکی دو شب تب هم کردی و نالاه های شبانه هم داشتی این دندون های آخرت کمی اذیتت کرده خیلی برات سخت شده  خلاصه که هر چی بود موفق شدیم و الان جدا میخوابی و شب هم کم بیدار میشی شاید گاهی اوقات اصلا بیدار نشی تا صبح یا وقتی بیدار میشی که جیش داری ...منم شب که بیدار میشم گاهی میام بهت سر میزنم که ملافه روت باشه .......البته موقع خوابت همیشه دو قصه از من جایزه میگیری قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دايي پسقلي
21 خرداد 92 13:30
الهي .. ماشالله . ديگه خانومي شده واسه خودش كوثر جون .. آفرين .. بر شما كه از همين الان همچين برنامه اي رو براش تدارك ديدين خانم فتوحي ...
مهدی
21 خرداد 92 18:14
سلام کوثری جون مبارکه و بهت تبریک میگم که دیگه راحت شدی از همه چی راحت شدی مثلا خرپوف صبح زود بیدار شدن وغیره.....