کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

غلت زدن

1390/4/4 18:10
نویسنده : زینب فتوحی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به هلوی زندگی مامان بابا

خوبی کوثر جونم - امروز که خیلی خوب بودی فدات بشم الان چند روز بود که سعی می کردی بچرخی و غلت بزنی امروز بالاخره موفق شدی من و بابایی کنارت بودیم دیدیم بیدار شدی خیلی آروم به اطرافت نگاه می کردی چون دیدیم ساکتی مشغول تماشای تلوزیون شدیم بعد از 3 دقیقه دوباره بهت نگاه کردم دیدیم داری سعی میکنی بچرخی کاریت نداشتم تا سعی کنی

دوباره بعد از چند دقیقه دوباره نیگات کردم الهی یه دفعه جیغم در اومد و به بابایی گفتم ببینش بله با هم دیدیم کوثر جون بالاخره موفق شده غلت بزنه و بچرخه به روی شکمش

تو همین وضعیت صورتت رو گذاشته بودی رو تشکت و کنار خودت رو داشتی نیگاه می کردی آروم  و معصومانه به شکم برگشته بودی و هیچی نمی گفتی خیلی راحت تو این وضعیت به کنار خودت نگاه می کردی

فدات بشم من و بابایی خیلی ذوق کردیم دختر جون باهوش و پر تحرکی داریم خدا همیشه برامون نگهت داره

اینم بگم که توی 2 ماهگی غریبه ها رو تشخیص میدادی و گریه سر میدادی و فقط تو بغل مامانی ساکت می شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)