کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

روز پدر

1392/3/2 16:56
نویسنده : زینب فتوحی
346 بازدید
اشتراک گذاری

این دومین سالی هست که بابایی به واسطه حضور زیبای تو در زندگیش نام پدر برازنده اش شده امیدوارم  همیشه سالم و سلامت سایه اش بالای سر تو و من  باشه

 

این از طرف من  واسه همسرم

 

همسر عزیزم

از زمانی که خانه عشقت پناهگاه خستگی من شد ،

اندیشیدم که الهه عشق بهترین ِ بهترین ها را نصیب من کرده است...
روزت مبارک همسر عزیزم

مهدی جان روزت مبارک

 

اینم از طرف من و کوثر تقدیم به بابایی و بابا بزرگ ها مخصوصا بابایی خودم که ازش دورم

پدر مهربانم ، تو گرانمایه ترین تصویری!

من اگر قاب تو باشم کافیست!!!
روزت مبارک پدر نازنینم

 

پدر عزیزم
زیبایی عشق ، پاکی صداقت ، اوج مهربانی و نهایت آرامش
همه و همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرد!
روزت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدی
3 خرداد 92 14:13
سلام کوثر جون خوبی عزیزم روزبابا چی خریدیروز بابا هم از طرف من تبریک بگو انشالله سایه بابایی همیشه باسرت باشه بعدش اینو بگم مهدی همه اقا هستن
مامان ریحان
3 خرداد 92 23:22
سلام تبریک می گم چیز خاصی نیست بخاطر خواننده های خاموشمه ولی چون بعدش بعدا نوشت خصوصی می ذارم و رمزا رو یکی کردم دیگه رمزمو به هیشکی نمیدم
مامان طاها
4 خرداد 92 16:54
روز مرد رو به همسر مهربونت تبریک میگم.
مامان طاها
4 خرداد 92 16:54
اگه صلاح دونستی به منم رمز بده.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 خرداد 92 17:03
سلام عزیزم ببخشید منم حسابی پرکار بودم نرسیدم بیام وبت البته همیشه به یادتون بودم کوثر جون رو ببوس ممنون بابت تبریکهات لطف کردی