کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

تقدیم به مامانی و خاله جون

1390/9/21 18:05
نویسنده : زینب فتوحی
2,154 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون و خاله جون هم طبق معمول ما رو با هدایاشون همیشه غافلگیر میکنن و ایندفعه مامان جون یه مقنعه خوشگل برات دوخته که واقعا نازه و شما هم خیلی بامزه میشی توش ......خاله جون هم مثل همیشه واست یه چیز دیگه گرفته یه جوراب شورتی راه راه خوشگل آخه شما نه که خیلی ریزی جوراب شورتی کوچی گیرم نمی اومد خاله هم جایی دیده بود و واست گرفته بود راستی گلم به زودی یه دختر خاله گل هم گیریت میاد و به زودی خیلی خبر های خوشی برات دارم امید وارم زودی بیاد و همه ما رو خوشحال کنه .......................ک

این مقنعه هست که مامان جون برات دوخته

این شنل ناز رو هم خاله جون برات خریده وقتی تو دل مامان بودی

ممنونم خیلی دوستون دارم دلم براتون یه ذره شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی پسقلی
22 آذر 90 7:32
.................
دست گل مامان جونی و خاله خانوم هم درد نکنه. ایشالله همه اونا هم به مراد دلشون برسن. خصوصاَ خاله خانوم شما...... منم مشتاقم که هرچه زودتر این کوچولوی نازی که قراره به جمع اونا اضافه بشه رو ببینم....


خدا بخواد تا آخر سال بهشون میدن بچه رو
دایی پسقلی
22 آذر 90 9:24
...... .... هی وای من ..... که این طور...؟ بی صبرانه منتظر جوابتون هستم........ اگه ایمیلش کنید که بهتره.....
مامان طاها
23 آذر 90 11:39
شش ماهه کربلا نگه دارت باشه.


نگهدار همه نی نی ها باشه
مامان طاها
23 آذر 90 11:40
دست خاله جووونتم درد نکنه شنلتم خیلی قشنگه و بهتم میاد.
مامان ریحانا
24 آذر 90 18:30
چه کوثر نازی چه شنل نازی دست خاله جونتون درد نکنه