کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

اولین دندون عسل خانوم کوثر خانوم گلم

1390/10/12 9:34
نویسنده : زینب فتوحی
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اول از همه باید از همه کسانی که بهمون رای دادن تشکر کنم و بگم ممنونم که مثل همیشه دوستیتون رو بهمون ثابت کردین ...........برنده نشدیم ولی خوب دیگه اینم مثل خیلی مسابقه های دیگه بازنده هم داره یکیش هم ما ............به همه اونهایی هم که برنده شدن تبریک میگیم........مبارک باشه


از خود گل دخترم بگم .....کوثر جون بالاخره اولین دندونشون در اومد.....عزیزم مبارک باشه ......از چند روز پیش لثه پایینت رو دیدم که سفید شده بود و کمی هم سر باز کرده بود دیروز داشتم باهات بازی می کردم که همینجور که لبهای نازت رو میبوسیدم یکدفعه شما هم نامردی نکردی و همینجور که میخندیدی گاز گرفتی لب های منو حس کردم گاز گرفتنت مثل قبل نیست و کمی درد داشت دستم رو لثه ات کشیدم دیدم بله مرواریدت یه کوچولو اومده بالا الهی دورت بگردم اونقده خوشحال شدم خدا رو شکر جز اینکه گاهی تو خواب گریه میکردی مشکل شدیدی واسه دندون هات نداشتی ..........خدایا شکرت......خلاصه از ذوق زیاد هم به مامان جون خبر دادم هم به خاله جونی............دایی جون ابوالفضل هم دیشب اس داد بهمون تبریک گفت .........خلاصه این از اولین مرواریدت.......... دوم اینکه دیشب بابایی یکی از دستگاه هاش مشکل برداشته بود ولی شما با شیرین کاریهات روحیه اش رو تقویت کردی و اخم هاش رو باز کردی الهی قربونت برم .......بابا جون داشت چایی میخورد شما هی میخواستی به لیوانش دست بزنی و بابا هم لیوان رو گرفت به طرفت شما دستت رو به لیوان زدی دیدی داغ هست دستت رو کشیدی دوباره و چند باره این کار رو میکردی و هی به ما هم نگاه میکردی من اومدم دستم رو به لیوان زدم و بهت گفتم اوف چند بار این کار و کردم شما هم که از من یاد گرفته بودی هی دستت رو به لیوان میزدی و هی میگفتی اوف پوف و من و بابایی هم حسابی به شما میخندیدیم بابا که خوشش اومده بود هی لیوان رو جلوت میگرفت که شما هم بگی اوف پوف و اونقدر بامزه میگفتی که ما از خنده روده بر شدیم خلاصه اینم از شیرینی های شما الهی همیشه زنده و سالم باشی عزیزم................

حالا عکس هایی که طبق معمول خاله جون درخواست کرده ببخشید دیر شد خاله جون

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ریحانا
12 دی 90 10:09
سلام
همینکه شرکت کردی برنده ایی من تو آراء کدتون رو ندیدم شایدم چون ریز نوشته بود چندتا رای آوردی؟
اولین مرواریدت مبارک
به جمع کباب خورها خوش اومدی
این اولین ها چقدر به آدم لذت میده



ما 45 رای داشتیم
واقعا اولین ها خیلی واسه ما هیجان داره
خاله مصی
12 دی 90 10:23
عزیز دلم مبارکت باشه اون مروارید خوشگل امیدوارم همیشه شاد وخندون باشی گلم
دایی پسقلی
12 دی 90 16:22
مــــــــــــــــــــــــــــــــــبارک باشه کوثر جونی ..... الهی که همیشه سالم ، تندرست ، خوشحال و خرم باشی... به شما هم تبریک میگم خانوم فتوحی ..... ایشالله دندونهای بعدیش اذیتش نکنه ....
خاله مصی
12 دی 90 18:36
این روزهاآب وهوای دلم بارانی ست ،آنقدر که رخت دلتنگیم رافرصتی برای خشک شدن نیست... خیلی دلتنگتم خواهر عزیزم
مهدی پیر مرد 28 ساله کرج
13 دی 90 0:00
سلام کوثر جونم مبارکهگاز نیگیری یه وقتی انشالله زنده باشی

راستی اش دندونی میخوام



ما که اینجا کسی رو نداریم کاش اینجا بودین دور هم آش می خوردیم
ye dokhi
13 دی 90 14:23
salam khubid??? miss lovely am! kosar taze 9 maheshe dandun dar ovorde>>
ye dokhi
13 دی 90 14:24
چه قد دیر دندون در آورده!!! خواهر زاده های من از 7 ماهگی شروع کردن دندون درآوردن 1سالگی دندونشون دیگه نصفش در اومد
فرزند ايران زمين
13 دی 90 15:09
سلام به سلامتي ايشاله دندون محكمو خوبي باشه برات
مامان طاها
14 دی 90 8:27
خاله جووووووووووووون بهت تبریک میگم اولین دندونت مبارکت باشه.
ان شا الله همیشه سالم و سر حال باشی.


ممنونم ایشاالله روزی طاها جونم
سینا
14 دی 90 18:07
سلام زینب خانوم حالتون خوبه؟

ببخشید مزاحم شدم

من یکی از دوستای ابولفضلم

نشون به اون نشون که 29 بهمن 73 به دنیا اومده

یه مدتیه ازش بی خبرم چت نیومده

گوشیشم که گیر اوردم دیروز دیدم خاموشه

نگران شدم

اگه ممکنه یه شماره تماس بدین باهاش تماس بگیرم

یه خواهش دیگم دارم

لطفا بهش نگید من اومدم وبتون و شمارشو خواستم

میخوام سوپرایزش کنم

منتظرم



از کجا معلوم یکی از دوست دخترهاش نباشی؟
سینا
14 دی 90 20:16
زینب خانوم من همین طور نگرانم


خوب حتما جواب بده عزیزم کوچولو
مهتاب
15 دی 90 9:46
اره حقیقت همیشه تلخه.... و تلخ تر ازون تنها شدن درست لحظه ایه که فک میکنی همه باهاتن و پشتت گرمه
مامان پرنیا خانوم
15 دی 90 11:51
دردونه خاله مبارکت باشه عزیزم اون مروارید زیبای توی دهن قشنگت وای که چه قدر ملوس شدی قربون این دخمل ناز و مامان یکی یه دونه با این خاطرات زیباش
dokhi
15 دی 90 17:45
salam bbefarmayid inam adres jadid
شیوا
16 دی 90 1:02
سلام مامانی کوثر حون . براتون روش تهیه آش دندونی را گذاشتم . لطفا" به وبم بیاین .
مهدی 28 ساله کرج
16 دی 90 12:37
سلام مامان کوثر چرا وبلاگ کوقرو اپ نمیکنی

دلم براش تنگ شده


سلام حتما راستی شما چرا وبتون رو آپ نمیکنید؟
مهدی 28 ساله کرج
16 دی 90 15:32
سلام من زیاد وقت نمیکنم وبلاگ نی نی ها رو دوست دام کوثر کوثر بچه کجاست؟
مهدی 28 ساله کرج
16 دی 90 16:27
سلام مامنه کوتر این لینکو باز کن عکسه کوثر هست درست کردم http://www.axgig.com/images/29355952836918573068.jpg
مامان پرنیا جون
17 دی 90 8:45
زینب مهربون ممنون که هر روز با حضور زیبات به وبلاگ پرنیا جون ما رو خوشحال میکنی خیلی دوستون داریم کوثر طلای خاله و مامان زینب مهربون