کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

عید

1391/5/29 1:45
نویسنده : زینب فتوحی
415 بازدید
اشتراک گذاری

عید همه مبارک

عیدتون مبارک باشه عزیزان .....مامان بابا جونم خواهر خوبم داداشهای گلم و زن داداش عزیزم عیدتون مبارک باشه خیلی دلم براتون تنگیده خیلی خیلی عزیزانم نماز روزه هاتون قبول باشه ما رو همیشه دعا کنید خیلی به دعاهاتون نیاز دارم .........

همه دوستهای گلم عید شما هم مبارک باشه عبادت هاتون هم مورد قبول خدای بزرگ باشه شما هم ما رو از دعاهاتون فراموش نکنید .

و دختر گلم امسال سال دومی بود که عید فطر با منی الهی همیشه سالم و زنده باشی رمضان ماه خوبی هست همیشه خوب بوده ولی امسال یکی از سال هایی بود که خیلی این ماه به من سخت گذشت و ناراحتی داشتم چه از شروعش چه پایانش خدا کمکم کنه شب قدر امسال خدا چه تقدیری برام نوشته خیلی میترسم خیلی داغونم نمیدونم کی زندگیم رو به سر پایینی میره یا حداقل شیب سر بالاییش کم میشه خیلی وقت ها کم میارم ناشکری میکنم اما واقعا دست خودم نیست پیغمبر خدا که نیستم اینقده صبور باشم نه واقعا این دفعه هم کم آوردم خیلی داغونم اگر تو شکوفه زندگیم نبودی الان سر پانبودم و خدا را واسه تو همشه شاکر بودم خیلی دلم گرفته خیلی خیلی زیاد همه گی برام دعا کنید تموم بشه مشکلاتم بسمه دیگه هر کسی بود دست از این زندگی کشیده بود ای خدا .................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:26
صلام
به خدا توکل کن عزیزم
با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و

مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس،

این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم


ممنونم گلم
مریم--------❤
30 مرداد 91 13:53
عید مبارک
خاله مصی
30 مرداد 91 15:37
می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم. دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش! هنوز من هستم. هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است! اما من نمی خواهم تو همان باشی! تو باید در هر زمان بهترین باشی. نگران شکستن دلت نباش! می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند. و جنسش عوض نمی شود ... و می دانی که من شکست ناپذیر هستم ... و تو مرا داری ...برای همیشه! چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ... چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ... چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام! درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم! دلم نمی خواهد غمت را ببینم ... می خواهم شاد باشی ...
مهدی کوچولو
30 مرداد 91 22:20
عیدتون مبارک امیدوارم هرچی زودتر مشکلاتتون حل شه و دوباره خوشی بیاد تو خونه دلتون
مامان علی مرتضی
31 مرداد 91 15:16
سلام زینب جان عیدتون مبارک نماز روزتون قبول
مامان علی مرتضی
31 مرداد 91 15:22
خصوصی