کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و خما

1391/9/7 16:10
نویسنده : زینب فتوحی
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

حتما میپرسین خما چیه خب خما همون خرما به زبون کوثری هست میخوام چند تا عکس از چیدن خرما بگذارم البته آخر خرما ها بود و آقاجون داشت هرچی دیگه رسیده بود رو می چید و خوشه های بزرگ خرما که ما بهش میگیم پنگ رو از درخت جدا میکرد و کوثری هم که دوق اینو میکرد که بابایی رفته بالا و گاهی چند دونه خرما هم میریزه پایین و با هر دفعه که میریخت یه هورا میکشید

 

اینجا داره میگه بابایی بالاست

اینم شاخه های خالی شده از خرما

اینجا هم دستش پر از خرماست داره جمع میکنه بریزه تو ظرف

البته گاهی هم میخوردچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مبینـآ
7 آذر 91 18:57
سلامممممممممم خوبید؟ ادرس نداده بودم مگـــــــــه؟؟؟؟ حالا اشکال ندارـه این ادرس جدیدمــــــــه!!!!
مبینـآ
7 آذر 91 18:58
عزاداریتون قبول باشــــــــه ماشـــــآلا کوثر هم بزرگ شدـه خدا حفظش کنه
مبینـآ
7 آذر 91 19:00
فراموشتون نکردمــــــــــــــــــآ!!!!
آمنه
8 آذر 91 9:29
وای عزیزدلم
نرگس مامان طاها و تارا
8 آذر 91 9:31
سلام طاها و تارا در مسابقه"ني ني و محرم"شركت كردند و براي برنده شدن به راي شما نياز دارند.ممنون ميشيم به لينك زير مراجعه كرده و به كوچولوهاي ما راي دهيد.زمان راي گيري از سه شنبه تا پنجشنبه است.كد ما 42 است.ممنون http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php
مهدی کوچولو
8 آذر 91 10:03
سلام به همه دوستای عزیزمون مهدی ما در مسابقه نی نی و محرم ژرنال دنیای نفیس شرکت کرده این اولین مسابقه ای است که مهدی جون شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید خوشحال میشیم مهدی خان با رای شما عزیزان برنده بشه.کد عکس ۳۰ هست و پایین لینک وبلاگ روگذاشتم. آلبوم کودکان محرم ۹۱ ژرنال دنیای نفیس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
مهدی کوچولو
8 آذر 91 10:07
ببخشید این روزا مهدی خان مریضه و من سیرجانم نرسیدم بیام حتی نتونستم برا مهدی خان تبلیغ کنم
مامان ریحان عسلی
8 آذر 91 11:39
سلام
خما نوش جونت کوثری عجب حیاط بزرگی


آره خیلی باصفاست هی وای من دلم تنگید
مامان ریحان عسلی
8 آذر 91 14:10
چرا تلگرافمو جواب نمیدی منتظرمممممممممممممممممم میگم من داشتم تلگراف های اضافیمو حذف می کردم یه وقت همون موقع تلگ نزده بوده باشی من حذف کرده باشم
خاله مصی
8 آذر 91 20:09
ای شیطون اینجا هم درحال بازی وشیطونی بودی؟ پس من کجا بودم؟



خوب معلومه مسافرت
پرنیا جون و مامانش
12 آذر 91 12:56
وای چه کارایی دخترا می کنن تو رو چه به این کارا نازک نارنجی
مامان ثنا
27 اردیبهشت 92 2:41
دراین شب زیبا ، لیله الرغایب بهترینها رو براتون آرزو میکنم http://sanabanoo.niniweblog.com/