کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

جالب

1391/2/25 18:25
نویسنده : زینب فتوحی
382 بازدید
اشتراک گذاری

این یه بازی هست از وبلاگ مبینا گرفتم جالب بود ببخشید مبی یادم رفت اجازه بگیرم

 

اگه مـآهی از سآل بودَم ~~>تیر

اگه 1روزه هفت ِ بودَم ~~> پنجشنبه

اگه نوشیدَنی بودَم ~~> آب زرشک

اگه درخت بودَم ~~> گردو

اگه میوه بودَم ~~> زغال اخته

اگه گُل بودَم ~~> میخک

اگه آب ُ هوـآ بودَم ~~> برفی

اگه رَنگ بودَم ~~> صورتی !

اگه پرَنده بودَم ~~> پرستو

اگه صِدا بودَم ~~> صدای موج های ساحل

اگه فعل بودَم ~~> آمدن

اگه زَم ـآن بودَم ~~> زمانی که پیش اونایی که دوسشون دارم هستم

اگه 1فیلم بودَم ~~> مادر

اگه پزشک بودَم ~~>دکتر پوست و زیبایی

اگه 1پنج ـره بودم ~~>پنجره رو به کوه بلند و سبز جنگل

اگه سآز بودَم ~~> ویلون

اگه کتاب بودَم ~~> شعر

اگه شعر بودَم ~~> شعرای سهراب:x

اگه طَبیعت بودم ~~> تپه سبز

اگه حِس  بودَم ~~> حس مادری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 18:48
سلام جالب بود
ⓜⓞⓑⓘⓝⓐ
25 اردیبهشت 91 22:38
salam khubid
ⓜⓞⓑⓘⓝⓐ
25 اردیبهشت 91 22:38
eib nadare ejaze gerftan nemikhad
خاله مصی
25 اردیبهشت 91 23:06
اگه خاک بودم خاک وطن


ای بابا اگه منظور خاک ایرانه که من مخالفم ولی اگه منظور خاک لار موافقم
دایی پسقلی
26 اردیبهشت 91 0:19
جالب انگیز بود ها ..... خیلی .. من همینجوری که داشتم دونه دونه میخوندمشون به جوابهایی جالب رسیدم ...
مامان امیر مهدی
26 اردیبهشت 91 0:23
ممنون که بهمون سر زدی
پرنیا جون و مامانش
26 اردیبهشت 91 13:17
خیلی قشنگ بود عزیزم ممنون