کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کار دست مامان

1392/5/15 9:24
نویسنده : زینب فتوحی
919 بازدید
اشتراک گذاری

این کار کار ترام هست که تمام کار تمام سایه روشن ها رو با نقطه انجام دادم چند تا سفارش هم تو این کار داشتم که چون شخصی بوده نمیتونستم بگذارم تو وبم اینم برای خواهرم و دوست هام گذاشتم قابل توجه دوستان (عکس خودم و همسری )

حتما بزودی عکس کوثری رو هم کار میکنم

پا نوشت:

عکس حذف شده توسط مدیرین کسی خواست ببینه خبرم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ریحان
3 مرداد 92 12:45
بابا بیخیال
همه جوره هنرمندی شما
خیلی خوشگله
مرسی از رمز


مرسی عزیزمم چشمات خوشگل میبینه
خاله جون
3 مرداد 92 13:22
خیلی قشنگ شده.حتماعکس عروسی شیماست.کی کارکردی؟ای بدجنس چیزی نمی گفتی !


آره مال اومن موقع است تازه کارش کردم
مامان امیر مهرزاد
3 مرداد 92 14:14
سلام وب قشنگی دارین دخترتونم ماشالله ماهه خدانگه دارش باشه برا پسرم میخواستم تولد بگیرم براتون امکان داره کارای طراحیشو قبول کنین ممنون میشم خبرم کنین


عزیزم اومدم وبتون براتون پیغام گذاشتم مشکلی نداره شماره خودم رو هم براتون اونجا گذاشتم خبرم کننید چه تمی میخواید و چه مواردی میخواید
مامان بردیا
3 مرداد 92 18:14
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:
مامان بردیا
3 مرداد 92 18:15
منم رمز
مامان بردیا
3 مرداد 92 19:48
ممنون بابت رمز.خیلی خوشگله.ما که به هنرمندی شما ایمان داشتیم
مهدی
3 مرداد 92 22:03
این تو چه خبره؟


شرمنده این مورد ورود آقایان ممنوع هست
مامان امیر مهرزاد
3 مرداد 92 22:56
سلام عزیزم از اینکه قبول کردی ممنون نرخ رو چطوری می تونم ازتون بگیرم مثلا اگه10تا از اون کد 2که پازل هست یا تمام اویزهای جشن تولد ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن اون کلیپ که گذاشتین رو بیشتر برام توضیح بدین ممنون عزیزم
مامان امیرحسین ومحیا
4 مرداد 92 14:43
به منم رمز میدید


شرمنده به هم لینکی ها داده میشه
مهرنوش مامان مهزیار
5 مرداد 92 8:45
سلام خانم هنرمند خیلی خوشگله. ایول


مرسی عزیزم ممنونم
مامان امیر مهرزاد
7 مرداد 92 0:07
سلام شرمنده اینقدرگرفتارم فراموش کردم تماس بگیرم چشم یکی ازتم هارو انتخاب میکنم با باباش مشورت می کنم بهتون یا اس میدم یا تماس میگیرم درضمن با اجازه تون لینک تون کردم


مرسی منم لینکتون کردم
مهدی کوچولو
8 مرداد 92 1:03
عاغا این تو چیه که از همه دل برده؟؟؟؟؟ من که اصلاً فضول نیستم یه وقت فکر بدی نکنی هاااا!!!!
مامانی
11 مرداد 92 19:35
خصوصی داری گلم
مینا
12 مرداد 92 16:11
من لینکتون کردم رمز میدین؟


عزیزم ممنونم که منو لینک کردین ولی متاسفانه نمیتونم رمز بدم شرمنده اگر دوست دارین تبادل لینک کنید من شما رو لینک کنم
مهدی کوچولو
13 مرداد 92 13:48
آخه چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟ این عکس برای من باز نمیشه؟؟ خدای من صد بار باز کردم صفحه رو
مینا
13 مرداد 92 14:05
شماهم منو لینک کنین


چشم حتما عزیزم
مهدی کوچولو
13 مرداد 92 18:59
وااااااااایییییییییی خیلی قشنگ بود،البته قشنگیش بیشتر برای اون خانم خشگله توش بود با راپید کار میکنید؟
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
14 مرداد 92 3:56
سلام ببخشید دیر میام خدمتتون خیلی سرم شلوغه کوثر عزیزمون رو ببوس و لطفا به منم رمز بده ببینم این خانووم هنرمند چیکار کرده دلم آب شد
پرنیا و مامانش
14 مرداد 92 8:59
خانوم هنرمند باز چه کارکردی این قدر ازتون تعریف کردن مثل همیشه هنر نمایی کارتو به رخ مادرای بیچاره نی نی وبلاگ کشیدی .ای وای از دست تو باید یه کلاسی چیزی برم شاید روتو کم کنم . اما متاسفانه فکر کنم الان کلاس مادر داری و بچه داری رو باید دوباره از اول شروع کنم رمز به ما هم بده ببینیم چه خبره تو رو خدا ناز نیاری که التماس کنم واسه رمز میدونی که ادم پررویی هستم گلم
مامان علی مرتضی
19 شهریور 92 14:09
قالب وبلاگت هم خیلی خوشکله
مامان علی مرتضی
9 دی 92 11:07
سلام من ندیدم پس کووووووووو دیر اومدم نهههههههه