کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و ارشیا

1390/11/1 17:44
نویسنده : زینب فتوحی
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این دفعه میخوام یه ماجرا از شما و پسر عمه ات تعریف کنم

یه روز که خونه پدربزرگت بودیم اون هاهم  اون جا بودن رفتم تو آشپز خونه داشتن به ارشیا سیب میدادن منم نشوندمت روی میز شما زیاد کاری باهاش ندادشتی من پستونکت رو که دستم بود گذاشتم رو میز عمه شما پستونک رو داد دست ارشیا ببینه چکار میکنه آخه اون پستونک نمیخوره ارشیا هم با لثه هاش باهاش بازی میکرد خلاصه تو همین موقع شما دیدی ارشیا داره پستونکت رو میخوره رفتی به طرفش که ازش بگیری اونم هی دستش رو تکون میداد و بازی میکرد تو سعی کردی بگیری اما نمیشد آخه دستش رو تکون میداد این دفعه با تمرکز بیشتری رفتی جلو و پستونک رو گرفتی و خوشحال بردی طرف دهنت که بخوری که من ازت گرفتم و رفتم یه پستونک دیگه دادم دستت و اون رو دوباره دادم دست ارشیا و دوباره شما رو پیشش گذاشتم ببینم چه کار میکنی اما چون خودت دیگه یکی داشتی بیخیال اون شدی و بهش اهمیت ندادی ولی پیروز شدی و اون رو ازش گرفتی امیدوارم وقتی بزرگتر هم شدی بتونی همیشه حق خودت رو بگیری نه از ارشیا از بلکه از هر کسی که بخواد حقت رو ضایع کنه آخه میدونی من خودم زیاد نه ولی بابایی رو خیلی ها حقش رو خوردن و اون نتونسته کاری کنه این یکی رو به بابایی نری خوبه

 

این جا خیلی مظلوم با صورتی کثیف و شلخته به من نگااه میکنی

این جا هم خودت رو به من گرفتی و میخوای دوربین رو ازم بگیری


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدی 28 کرج
2 بهمن 90 19:13
سلام کوثر جونم خوبی خوش به حالت که وبلاگ داری ببین ما خودمون وبلاگ ساختیم برای خودمون مامانمون برامون وبلاگ درست نکرده

مامان کوثر سلام اگر عکسهای نی نی هاتونو میزارین تو وبلاگ حداقل اسپند دود کنید ممنون


باشه ممنونم
مامان آرمان
3 بهمن 90 1:07
ای بلااااااااااا.
آفرین که میری و حق خودت را میگیری و به حقت هم قانعی


دایی پسقلی
3 بهمن 90 7:25
ای ول ... خوشم میاد از همین حالا دارین کوثر جون رو حق ستیز بار میارین ... واقعا باید تو این زمونه آدم مثل شیر وایسته خیلی جاها حقشو بگیره .....
خسته نباشین ....
طبق معمول خبری از ثنا گلی ندارین خانوم فتوحی ؟؟
کچل شدیم از انتظار .....


ای بابا خودمون هم مردیم از انتظار
خاله مصی
5 بهمن 90 14:03
ای ول به کوثر خوشگل خودم
ثمین
13 بهمن 90 13:07
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!


باشه حتما میام ممنون
باران
13 بهمن 90 15:00
ماشالا؛ اسپند یادتون نره