کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

رفتار های کوثر

1390/6/18 12:43
نویسنده : زینب فتوحی
452 بازدید
اشتراک گذاری

کوثر جون اومدم این دفعه کمی از تغییر رفتار های این یک ماه گذشته شما بنویسم.

 

اول اینکه تو خواب خیلی غلت میزنی و همش به شکم می خوابی و یکدفعه برمیگردی به شکم که اگه بهتون نرسم باعث میشه از خواب بیدار شین و خوابتون به هم بخوره واسه این دوتا بالشت میگذارم دو طرفت که برنگردی ولی به پهلو میخوابی .


بعد  جیغ های دیوانه کننده شما گوش فلک رو هم کر کرده جیغ هاتون کم که نشده هیچ زیاد هم شده خدا نکنه بابایی باهات بازی کنه بد تر جیغ میزنی هی جیغ میزنی و هی خودت به جیغت میخندی خیلی وقت ها هم جیغ می کشی بعد به من و بابا جون نیگاه می کنی ببینی چه عکس العملی نشون میدیم بعضی وقت ها هم وقتی من و بابایی داریم با هم حرف میزنیم ما رو نیگاه میکنی و میبینی بهت توجه نمیشه باز جیغ میزنی دیشب هم تو بغلم از خوشحالی جیغ زدی گوش مامان رو کر کردی .

 


سوم اینکه وقتی دارم جلوت لباس می پوشم همینجور نگاهم میکنی همین که چادرم رو سرم میکنم میخندی و دست هاتو به طرفم دراز می کنی و پاهات رو تند تند تکون میدی که بغلت کنم  خیلی بلا شدی به این زودی فهمیدی که بیرون رفتن مامانی چطوریه............

 

دیگه اینکه از حمام ترسیده شدی مجبورم یا تو دست شویی بشورمت یا  تو ظرف شویی نمی دونم چرا از حمام میترسی ولی احتمالا درست میشه باز.......

آهان وقتی چیزی که خوردنی هست و مزه داره رو دستت میدیم دیگه نمیشه ازت پس گرفت هم سفت میگیری هم اگه ازت بگیریم گریه وحشت ناکی میکنی که بیا و ببین انگار پدر مادرت رو کشتن ...........

 

 

 

 

خوابیدن که دیگه بدون کمک شده بیشتر وقتی شروع میکنی به ناله های خواب آلود باید آماده خوابتون کرد و سرجاتون بگذارمت دیگه تو بغل مامانی نمی خوابی و میخوای خودت تنهایی بخوابی .

وقتی میخوابی یه نیم ساعت یا 15 دقیقه که شد باز بیدار میشی البته در طول روز وقتی کنارت نباشم یا خودم هم کنارت خواب باشم کمی دور و برت رو نگاه می کنی و میبینی کسی بهت توجه نداره دوباره خوابت می بره الهی فدات بشم که خیلی مظلومی............

 

 

 

بابایی میگه مظلومیتش به خودم رفته من میگم به من رفته خلاصه سر این ویژگی دعواست

فعلا تا اینجا یادم هست اگه چیز دیگه ای یادم اومد اضافه می نم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای مهرسا
17 شهریور 90 17:09
مامان سهند
17 شهریور 90 19:12
قربونت برشم من با این اداهای خوشگلت نازی خاله جونم می بوسمت هزار تا
مامان سهند
20 شهریور 90 19:49
خاله جونم یه خبر خوش دارم بدو بیا آپممممم
مامان سهند
29 شهریور 90 17:11