کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

نی نی باهوش من

1390/5/25 0:55
نویسنده : زینب فتوحی
381 بازدید
اشتراک گذاری

دخملم سلام

عروسک ناز من وقتی تو آینه خودش رو میبینه میخنده و حرف میزنه و خیلی کنجکاوانه به حرکت دست هاش تو آینه توجه میکنه

نشسن رو کم و بیش شروع کردی میشینی ولی به طرف جلو خم میشی خیلی کم تعادل داری ماشاالله پیشرفتت 20

امروز وقتی باهم بازی می کردیم میخندیدی و با دهن باز به صورت من حمله میکردی و میخواستی لپ منو بخوری......

پریروز بغلم بودی صورتم رو به صورتت چسپوندم یکدفعه لوپ مامان رو مکیدی بعدشم با هم خندیدیم فرداش که تو آینه نگاه کردم دیدم جای مکیدن شما تو صورتم زیر پوستم کبودی کم رنگی ایجاد شده به بابایی نشون دادم گفتم ببین دخملت چیکار کرده با صورت من اونم میگه چرا وقتی کار بدی میکنه دخنر منه ولی وقتی میخنده و ناز میکنه دخنر مامانشه.............. وبازم به کارای شما خندیدم تو این شرایط سختی که من و بابایی داریم پشت سر میگذاریم وجود تو باعث آرامش هر دومونه زمان به همه سختی هاش با وجود تو آسون میگذره

دوستت دارم عزیزم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیسا
25 مرداد 90 2:55
سلام امیدوارم همیشه در کنارهم شادوسلامت باشین به ما هم سربزنین خانوم خانوما بوسسسسسسسسسس به کوثر جوووووووووووونم با این همه پیشرفت
مامان ریحانه
25 مرداد 90 16:41
ریحانه هم وقتی میخواست تازه بشینه می اومد به طرف جلو اما بعدا درست شد جلوش بالشت بذاری زودتر میشینه و تعادلشو حفظ میکنه
مامان آرمان
26 مرداد 90 14:26
سلام .حرکتهای بچه های زیر 1 سال بسیار سریع تغییر میکنه و هر روز یک کار جدید دارن که مامان و بابا ها را سر ذوق میاره.خدا دختره نازتون را حفظ کنه.ممنون به ما سر زدید.خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنید.
مامان درسا
26 مرداد 90 19:14
سلام به مامان کوثر جوون و کوثر نازنازی مرسی که به وبلاگ درسا سر زدین ایشالله که کوثر جوون روز به روز شیطونیاش بیشتر بشه چون واقعا احساس قشنگیه که ادم شیطونیای نینی نازشو ببینه ....