کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

پیشرفت های دخملی

1390/5/24 0:53
نویسنده : زینب فتوحی
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زندگیم- الان 4 و نیم ماهت شده و کلی بلا شدی

پاهات رو میاری بالا انگشت شصت پات رو میرسونی به دهنت و می خوریش - همش به رو شکمت هستی و خودت رو با زور پاهات به جلو می رونی - جیغ های وحشتناکت شدید تر شده - بامزه تر شده - حرف زدن هات بیشتر شده البته منظور از حرف زدن هات واژه های مثل هو ها آآ اینا رو با تعجب می گی اوووو - و غیره که خیلی عجیب هستش - و مدام باید باهات بازی کنیم و اگر نه خانوم ناراحت میشن

با اسباب بازی هات هم بیشتر بازی می کنی البته بیشتر می خوریشون

 

 

یه خاطره هم تعریف کنم دیروز رفتیم بیرون که دنبال یه خونه که بهمون آدرس داده بودن آدرس روی یه کاغذ تو دستم بود به کوچه که رسیدیم هر چی میگشتیم پلاک رو پیدا نمی کردیم شما هم رو پای من نشسته بودی من که مدام در و دیوار رو نگاه می کردم دنبال پلاک مورد نظر و از ظما غافل بودم ..... بابایی گفت پلاک رو نیگاه کن شاید اشتباه باشه منم کاغذ رو آوردم بالا یکهو دیدم بله دخملی کاغذ رو خوردن ...... دادم بالا رفت خوشبختانه تو دهنت بود نخورده بودیش..... همینجور که کاغذ تو دستم بود کوشه کاغذ رو تو دهنت کرده بودی و کنده بودی تیکه از اون رو خلاصه کلی خندیدیم بهت با بابایی خدا رو شکر که نخورده بودیش..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه
25 مرداد 90 16:41
.4.5 ماهگیت مبارک


ممنون که بهمون سر زدی ...ریحانه عسلی رو می بوسیمممممممممممممممممممممممم