کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

دلتنگی های مامان

1390/5/22 14:12
نویسنده : زینب فتوحی
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم میخوام از روز 5 شنبه گذشته حرف بزنم

خیلی دلم گرفته بود دلم پر شده بود از غم و دوری شاید وقتی بزرگتر بشی این حس من رو درک کنی

خیلی دلم برای مامانم و خواهرم تنگ شده بود خیلی احساس کمبود داشتم دوست داشتم باهاشون بودم و حرف میزدیم می خندیدیم و سر به سر هم میزاشتیم مامانم رو اذیت کنم و اونم با عصبانیت بگه زینب حلالت نمیکنم ها و بعدش با مصی بلند می زدیم زیر خنده خیلی برای این لحظه ها دلم تنگ شده

یکهو دلم گرفت و زدم زیر گریه به بابایی زنگ زدم و گفتم دلم برای مامانم تنگ شده اما اون چه کاری از دستش ساخته بود .....هیچی

این دلتنگی پایان نداره باید باهاش ساخت.................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه
23 مرداد 90 1:13
وای نگو که دلم خون مرسی که به ما سر میزنید