کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و سوره کوثر

1392/5/1 11:46
نویسنده : زینب فتوحی
1,982 بازدید
اشتراک گذاری

بله اولین سوره ی که کوثر حفظ کرده و یاد گرفته سوره ی کوثر هست تقریبه دو سه روز باهاش کار کردم و تونست یاد بگیره قربونش برم الهی خیلی ناز میخونه خیلی خوشگل میخونه وقتی اسم خودش رو تو این سوره میگه بیشتر ذوق میکنه کوثر تو سن 2 سال 4 ماهگی تونسته یه سوره از قرآن رو یاد بگیره البته با کمک مامانیاز خود راضی

دختر بلای من این روزا هر چی یه فکر و ذهنش میگذره رو به زبون میاره نگاه میکنه ببینه دور و وری ها چی میگن و چیکار میکنن تا زود تکرار کنه مخصوصا مامانش که خیلی هم بد آموزی داره خلاصه گاهی چیزایی میگی که آدم جلو شما لال بشه خیلی بهتره مثلا به بابا میگفتی من از دست تو چیکار کنم یا پریشب بردمت پارک توحید جای فواره ها همه بچه ها بازی میکردن تو هم شرروع کردی به اب بازی و بعدش که سردت شده بود میگفتی ای خدا چیکار کنم ای بابا ...........من که مرده بودم از خنده با این حرف های قلمبه تو.........

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله محمد ماني
25 تیر 92 14:14
سلام خانمی روزتون بخیر پسرم محمدماني تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 392 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیم
خاله جون
25 تیر 92 14:26
الهی فدات بشم بااون شیرین زبونی هات .خیلی خیلی دلم برات تنگیده. کاش زودترهمدیگه روببینیم
مامان آرمان
25 تیر 92 17:37
آفرین به این دختر.مامانی برای تشویقش حتما یه جایزه بگیر.خیلی کار مهمی انجام داده
مبینا
26 تیر 92 19:16
ey junaaaaaaaaaaaaam :-* che bamaze!
مهدی
26 تیر 92 22:59
سلام کوثری خوبی چیکارا میکنی خبری ازت نیست میبینم هزار ماشالله یه سوره قران یاد گرفتی ومن باید خجالت بکشم که نمیتونم قران بخونممراقب خودت باش انقدم نزار چشمت بکنن یه اسپند هم دود کنید
مامان ریحان
27 تیر 92 1:27
سلام تبارک ا... احسنت هم به مامانش هم به کوثر جون با نظر مامان آرمان کاملا موافقم خ مثله خصوصی
مامان بردیا
29 تیر 92 13:05
آفرین کوثر جونی و آفرین به این مامانی ایشالا حافظ قران بشی و قران حافظت
مهرنوش مامان مهزیار
30 تیر 92 9:53
زینب جون مهم اینه که کوثر برای ما همیشه اول
مبینا
30 تیر 92 12:40
aya man vase in post nazar dade budam???????/
Man & Ma(مامان فاطمه ناز)
30 تیر 92 22:59
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامانی درسا
2 مرداد 92 3:10
عزیزمی تونستم یه رای ناقابل به دختری بدم انشاالله جزء 20 نفر اول باشه هر چند این شکموهای ناز همشون برنده هستن ..... هزار ماشاالله به این دختری که تونسته سوره کوثر رو حفظ کنه قرآن خدا نگه دارت باشه عزیز دل .... مامان لینکت کردم ....
خاله جون
2 مرداد 92 16:26
زینب جان عکس های کوثر رو زود به زود بزار.اینقدر دلم براش تنگ شده ه ه ه ه ه ه ه