کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

ماه عسل

1392/4/24 21:17
نویسنده : زینب فتوحی
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند سال هست ماه رمضون ها برنامه ماه عسل میگذاره و آدم هایی که تو برنامه میان به ما یاد آوری میکنه که چقدر بنده های ناشکری بودیم و چقدر زود جا میزنیم و امیدمون رو از دست میدیم و تصمیم میگیریم که برای خدا شکر گذار باشیم و بنده ای خوبی باشیم و اینقدر کفر نگیم باز ماه رمضون که تموم میشه ما باز همه چیز رو فراموش میکنیم و باز میشیم همون بنده ناشکر قبلی خدایا منو ببخش نمیگم که هیچ وقت شکر گذار نبودم چرا خیلی وقت ها هم بوده که تو شرایط بد شکرت کردم ولی اون موقع هایی که ناشکری کردم رو نشنو نبین ازت میخوام اون موقع منو نبینی خدایا من بندی ناچیزت رو رها نکن همیشه با من باش بامن با همسرم با فرزندم با پدر مادرم و خواهر برادرم که از من دورن خدایا سلامتی و شادی رو از زندگی ما نگیر خدایا به خاطر همه داشته ها نداشته هام شکرت خدایا بهترین ها رو برام رقم بزن و همیشه با من و عزیزانم باش نکنه تنهامون بگذاری.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فاطمه زهرا
24 تیر 92 21:59
عزیزم چرا قسم دادی عوضش کن یه عنوان دیگه بزن
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 تیر 92 22:37
سلام نی نی خوشکلی دارید به ما هم سر بزنید راستی اگه دوست داشتید به رامیلا با کد 620 رأی بدید .
خاله جون
25 تیر 92 14:21
خدایا من درکلبه فقیرانه خودچیزی دارم که تو درعرش کبریای خودنداری من چون تو ای دارم وتو چون خود نداری
مامان آرمان
25 تیر 92 17:36
سلام به نکته خیلی خوبی اشاره کردیواقعا موضوعاتی را نشون میده که همچین بعدش میریم در حیرتکه فقط باید زبان شکر به جا بگذاریم.من موندم اینها این موضوعات را از کجا پیدا میکنند.ولی هرچیه دستشون درد نکنه که مردم را از خواب غفلت و ناسپاسی در میارند.
سودابه
26 تیر 92 3:22
همدردیم دوست جون جونی. سلام میوه دلم محمد متین تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اما من از همراهم به بقیه نی نی ها رای داده بودملطفا به نوه گلم محمد متین رای بدید. قبلا از رای شما متشکرم لطفا کد683 را به شماره 20008080200 ارسال کنید . به خونه وب من و نوه هام تشریف بیارین خوشحال می شیم.قدم رنجه بفرمائین
پرنیا و مامانش
26 تیر 92 8:31
واقعا راست میگی زینب جون درس خوبی بهمون دادی منم گوش دادم چند تا برنامه اش رو خدای خوبی داریم اما بنده ها ....... خدا ممنون به خاطر همه نعمت های بی دریغت اول از همه سلامتی سلامتی سلامتی بقیه که واقعا زبونم قاصر در بیانش هست هزاران بار ممنون مهربانا