کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

هدیه خاله جون برای کوثری

1392/4/17 19:12
نویسنده : زینب فتوحی
2,139 بازدید
اشتراک گذاری

اینم کادوی خاله جون برای کوثری البته محبت های خاله جون به کوثر بدون مناسبت و با مناسبت خیلی زیاد بوده اینم عیدی عید شعبان

این کار رو خود خاله جون برای کوثری درست کرده و با چرم درست کرده و کاملا دست ساز هست اگر کسی خوشش اومد میتونه بره به اینجا(charmnegar.blogfa.com) و سفارش بده این طرح رو خودم پیشنهاد کردم و دادم بهش میتونید با هر طرحی برای کوچولوتون کیف سفارش بدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دایی پسقلی
17 تیر 92 21:15
واقعا عالی هست خانم فتوحی .. عالی به معنای واقعی .. چه خوب انجام میدن خواهرتون ... حیف ما که کوچولو نداریم .. مگه برا خودمون سفارش بدیم ..
مامان بردیا
18 تیر 92 23:07
به به مبارکت باشه کوثر جونم
مهدی
19 تیر 92 21:09
سلام خوب هستین نه من هر روز بودم زیاد مزاحم نشدماون مطالب اشنایی رو فقط به خاطر شما نوشتم بخونید که ماجرا چی بوده.فعلا یه 1000متر زمین خریدم دارم در حال ویلا سازی هستم


بابا پولدار دست ما رو هم بگیر
مهدی
19 تیر 92 21:11
سلام کوثری جون خوبی مبارک باشه کیفت چقد خوشگله دست خاله جونت هم درد نکنه این کیف نگه دار برای جهیزیه حالا خاله ما فقط بده کله پاچه درست کنه
مامان ریحان
22 تیر 92 23:49
سلام دست خاله جونت درد نکنه چه کیف خوشجلی مبارکت باشه کوثر جون
مهدی کوچولو
23 تیر 92 1:36
به به چه کیفی خوش به حال کوثر جون
پرنیا و مامانش
24 تیر 92 8:58
دست خاله جون درد نکنه انشالله واسه نی نی گل خودش مامان جون جبران کنه. واقعا که خانواده ای کلا هنرمند هستین