کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

زنگ تفریح

1392/4/17 12:49
نویسنده : زینب فتوحی
792 بازدید
اشتراک گذاری

الان تو اوج افسردگی و فکر و خیالم داره داغونم میکنه مجبور میکنم خودم رو با این چیزا بخندم دیگه نهایتش اینه که دیوونه میشم و یا بقیه میگن دیوونه استافسوس

حالا شما هم بیاین با من بخندین

اگه میشه دقت کن خوب...


تا حالا دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگامیکنین میبینین چقد خوشگلین،بعد....
.
.
.
.

با گوشی که از خودتون عکس میگیرین میبینید شبیه "اورانگوتان" شدین!!!

**********************

دیدین بعضيها عادتشونه رو چمن كه نشستن

همينجوری چمن هارو ميكنن

اینا یه بز درونم دارن :))))

********************************

 

غضنفر به زنش میگه لامپ ها رو خاموش كن بیا زیره پتو كارت دارم
زنه خوشحال میشه میره زیر پتو ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
غضنفر میگه : ساعتمو نگاه كن چراغ داره !
- غضنفر : دی
- زن :|
- پتو :|

****************************************

  فقط یه ایرانی هست که باطری کنترل را با ضربه های مکرر                    به کنترل مجبور به ادامه حیات می کنه

یعنی منم اینجوریمنیشخند

 افسوسافسوس

 

خب بسه دیگه یکم درس بگیر

چقدر کوچکـند آنانکه

به خود مغرورند

چرا که نمی دانند بعد از بازی شطـــــــرنج

شاه و سرباز

همه در یک جعبه قرار میگیرند

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرنوش مامان مهزیار
19 تیر 92 10:59
سلام دوستان گل حلول ماه مبارک رمضان مبارک. امسال نیر مانند سال گذشته تصمیم گرفتم که ختم گروهی قرآن رو با شرکت شما مامان های گل برگزار کنم. شما عزیزان لطف کنید و جزء های مورد نظرتون رو ارسال کنید تا به اسم شما در جدول ثبت بشه. در صورتی که یک جزء را چند نفر انتخاب کنند براساس تاریخ و ساعت ارسال به اسم اولین نفر ثبت و جزء دیگری به اسم نفرات بعدی ثبت خواهد گردید. منتظر پیام های شما عزیزان هستم تا همه باهم در ثواب ختم قرآن در این ماه مبارک شریک باشیم. ی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان مهرنوش مامان مهزیار
مهدی کوچولو
23 تیر 92 1:37
اون بز درون و کنترل رو من دارم