کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

تولد مامانی

1392/4/13 8:05
نویسنده : زینب فتوحی
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدای من دوستت دارم

در چند قدمی جانمی و من هنوز خوابم...

تویی که جاری میشوی در رگ و ریشه ی احساسم...

خــــــــــــــدا جانمـ دوستـتــــــــــــــ دارمـــ

تویی که ریشه می جنبانی در تار و پودم...

استشمامت می کنم...

آری، تو همان بوی ناب خدایی...

آری تو خدایی...

خدایی که با تمام ادراکم، لمست میکنم...

یخ زده است احساسم...

آغوش گرم تو، برای من هیچ شعله ی عشقی مهیا نساخت...

خـــــدای مــــــــــــــن...

                    مــــن... دوستـتـــــــــ دارم بینهایـتـــــــــــــ...............

 

 

امروز تولدمه منم که خودشیفته واسه خودم گل فرستادمنیشخند

 

 

هر چند گل میخک رو خیلی دوست دارم ولی این دسته گل رو هم خیلی دوست دارم رز های صورتی نیمه باز خیلی زیبا هستند ولی من اینا تقدیم میکنم به مادرم ، مادر مهربانی که منو به دنیا آورد و این همه سال زحمتم رو کشید خیلی چیزا رو تحمل کرد و از خیلی چیز ها گذشت تا من خوشحال باشم ولی من هیچ وقت نتونستم گوشه ای از زحماتش رو جبران کنم دوست دارم مادرم.قلبقلبقلب

 

 

و امروز بهانه های زندگی من بودن و همراهی همسر و فرزندم هست خدایا زندگیم و هستی ام رو مدیون رحمت تو هستم رحمت و مهربانی ات را بیشتر به زندگی ام هدیه کن .....مهدی جان عشقم و کوثرم دختر نازم دوستتون دارم......

 

 

راستی دیشب یه اتفاق کوچیک جالب برام افتاد دیشب کوثر رو برده بودم تو پارک بازی کنه که تو پارک سرم رو کردم بالا بی دلیل که آسمون رو نگاه کنم که یه شهاب سنگ دیدم خیلی نزدیک بود خیلی زیبا وای کلی ذوق مرگ شدم هر چند اعتقاد ندارم ولی بیدلیل هر وقت شهاب سنگ میبینم مثل فیلما آرزو میکنم این از بچگی توذهنم نقش بسته شهاب سنگ دیشب رو هم به فال نیک گرفتم چون شب تولدم بود و یه آرزو کردمعینک

 

 

خدایا من تو این روز که فقط مال خودمه و البته برای یه عده ای یاد آوری روز بدی هست (روز سقوط هواپیمای ایران در خلیج فارسابرو) خلاصه تو این روز که میدونم یه جور دیگه توجهت به من هست خیلی دعا و ثنا به درگاهت دارم امروز بیشتر منو دریاب دوست دارم خدا جونم

 

امیدوارم...

وقتی که ازخواب بیدارشدی!

ناگهان متوجه شوی هیچکس...

به اندازه من ...

تورادوست نداشته است...!!!

(خداوندبه بنده اش)

 

 

هیچی بدتر از این نیست که از اول صبح منتظر اس ام اس تبریک تولدت از طرف بقیه باشی اونوقت همراه اول مثل بختک میوفته رو گوشیت و اول از همه بهت تبریک میگهقهرابروکلافه

 

بعدا اضافه شده:

دیروز تولدم هم گذشت و یه روز بزرگتر شدم

دیروز اول از همه همراه اول تبریک گفت مرده شورش رو ببرن،

بعدش خواهرم ، بعدش مامانم ، بعدش دوستان دیگه ، عصر مادر شوهر و خواهر شوهرم ، و شب هم همسر عزیزم از همه ممنونم

کادو هم از همسری مانتو کادو گرفتم دستش درد نکنه خیلی خوشگل بود

کادوی خواهرم هم تو راهه

(خیلی سرخوشم نه زبان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دایی پسقلی
12 تیر 92 15:06


زبان گویای احوال نیست ....
تبریک میگم تولد شما رو ...
ایشالله که همیشه سالم ، سربلند و خوشبخت باشین .. و هیچ وقت سایه الطاف الهی از سر زندگیتون کم نشه ..



ممنونم ازتون

مهدی
12 تیر 92 15:12
سلام مامانه کوثری تولدتون مبارک انشالله که 120 بشین و همیشه سایتون بالای سر کوثری باشهایشالله داماد دار بشین و مادر زن خوبی برای دامادت بشی حالا کادو چر خریدن براتون


مرسی ممنونم
هنوز وارد زندگی نشدی گیر دادی به مادر زن ها مثل اینکه تنت میخاره
کادو هم همسرم برام مانتو خرید
خاله مصی
13 تیر 92 1:06
می خواهمت... ولی... دوری... خیلی خیلی دور نه دستانم به دستانت می رسد نه چشمانم به چشمانت... ولی بادل های تنگمان فاصله ها رو کم می کنم ومی گم دوست دارم عزیزم تولدت مبارک
مادر
13 تیر 92 12:52
سلام
تولدت هزاربار مبارک
امیدوارم شاد باشی و سلامت
عزیزم من 2 تا رای مان را دادم.امیدوارم موفق باشید.


یه دنیا ممنونم
مامان عسل
13 تیر 92 18:11
سلام عزیز تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی . امروز تولد منم هست منم کلی خودمو تحویل گرفتم
مهرنوش مامان مهزیار
15 تیر 92 7:54
سلام عزیزم با تاخیر تولدت مبارک برایت بهترین ها رو آرزو دارم


مرسی عزیزم
مامان ملیح
15 تیر 92 8:41
تولد تولد تولدت مبارک .انشالله هزار ساله شی و همیشه در خوشی گلم منم بهت تبریک میگم و امیدوارم توی این روز و این شهاب سنگی که به فال نیک گرفتی به ارزوهات برسی عزیزم ] تقدیم به زینب گلم گرچه ناقابل ولی با تمام وجود درخشیدنت رو تو این روز قشنگ تبریک میگم گرچه منم 10 تیر تولدم بود مثل جنازه بودم هیچ کس هم تبریک نگفت تازه واسه پرنیا هم نتونستم امسال تولد بگیرم







تولدت شما مبارک عزیزم تیر ماهی ها خیلی گلند
مهدی کوچولو
16 تیر 92 13:34
به به تولدتون هزار بار مبارک،اتفاقاً خدا به همراه اول خیر بده که تولدم رو به همسرم یادآوری میکنه آخه خطی که دست بابای مهدی جون هست به اسم منهبعد خیر ندیده یه تبریک خشک و خالی به خودم نمیده همراه اول رو میگم امیدوارم هزار هزار سال زنده باشید سالم و سلامت و به همه آرزوهاتون برسید