کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

هدایا

1392/4/9 10:32
نویسنده : زینب فتوحی
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

الان 5 ماهه میخوام هدیه ها و کادو ها  سوغاتی هایی که تو این مدت  گرفتی رو بگذارم تو وبت یادم رفته بگذارم اول از همه از عزیزهایی که اینا رو بهت هدیه دادن خیلی تشکر میکنم و بینهایت ممنونم ازشون من همیشه شرمنده محبت خانواده و دوستانم هستم اینجا گوشه ای از محبت هاشون رو میارم که همیشه به یاد دخترم باشه که چقدر همه دوستش داشتن و دارن و محبتشون رو از ما و کوثری دریغ نکردن اینجا همه هدیه های غیر نقدی رو میگذارم هرچند تو عید و تولدش هم غیر نقدی زیاد هدیه گرفت از جمله پدربزرگ های کوثر که نقدی عیدی بهش دادن مامان بزرگ خودم هم همینطور نقدی بهش داد خاله معصومه هم هم نقدی و هم غیر نقدی همیشه ما رو شرمنده خودش کرده و اونقدر چیز میز واسه کوثر میخره که دیگه کوثر هی چی میپوشه و یا باهاش بازی میکنه میگه این و خاله معصوم خریده خیلی خوشگله دوسش دارم خلاصه از همه ممنونم اگر چیزی رو از قلم انداختم ببخشید

اگر حوصله داشتید برید ادامه مطلب

 

 

راستی خواهش میکنم به کوثر رای بدین با هر گوشی که میبینید در بین اقوام و آشنایان رای بدین رای هامون خیلی کمه

این کادوی تولدت از طرف عمو طاها

این کادوی تولدت از طرف عمو طاها

این سوغاتی عمه شیما از مشهد

اینم کادوی تولدت از طرف عمه شیما

این کادوی تولدت از طرف عمو بهروز (دوست بابایی) که این عروسک باب از یکی عمو طاها بزرگتر بود هر دوشون چون میدونستن باب اسفنجی دوست داری برات عروسکش رو خریدن

 

از طرف سیماجون (مامان ریحانه عسلی دوست وبلاگیمون ) که ما رو شرمنده کردن

از طرف ملیحه جان (مامان پرنیا جون دوست وبلاگیمون) با تمام زحمت فراوانی که بهشون دادیم تو سفرمون به کرمان بازم شرمندمون کردن

از طرف مادری(مامان بابا) برای تولدت

و اون روسری هم از طرف( خاله پدرت) خاله اعظم برای تولدت ممنونم ازشون

اینم سوغاتی مشهد که مادری برات خریده خیلی شیک هست اینجوری زیاد دیده نمیشه مدلش

از طرف سیما جون گل خواهرزاده عمو بهروز که قبلا هم برات هدیه داده بودن  که خیلی بهمون لطف دارن و شرمنده کردن ما رو

اینم از طرف نوشین و نازنین عزیزمم خواهر زاده های عمو بهروز که برای تولدت فرستادن و ممنونم ازشون

اینم از طرف خاله هاجر (دختر خاله مامان)

اینم مامان جون برات خریده بود و با خاله فرزانه فرستاده بود البته مامان جون هم دم به ساعت برای شما یه چیزی میخره و یا باکسی میفرسته و یا پست میکنه و یا وقتی اون جا هستیم بهت میده اونقدر زیاد هست که از دستم در رفته هر چند کم واسه سیسمونیت زخمت نکشیده

اینم کادوی مامان بزرگ پدری کادوی تولدت

اینم خاله معصوم جدید برات خریده

اینم قبل عید خاله معصوم برات خریده بود که عاشقشم خییلی بهت میاد

دایی صالح (دایی بابایی ) یه هفته پیش که اومد برات هدیه آورد

سوغاتی خاله فرزانه وقتی اومدن پیشمون

اینم عموحسین و صدیقه جون برات خریدن وقتی لار بودیم بهت دادن

 

بازم میگم از همه ممنونم بینهایت

راستی منتظر هدیه جدید و خوشگل و فوق العاده خاله معصومه هم باشین خودم دارم روز شماری میکنم ببینم چطوری شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرمان
9 تیر 92 11:33
نگران نباش
من خودم توتا خط دارم.رای من 2 تاست.


مرسی عزیزم خیلی گلی
دايي پسقلي
9 تیر 92 12:52
اي بابا .... ما رو خجالت ندين ديگه خانم فتوحي ... شما و كوثر و مهدي خيلي با ارزش تر ايزين حرفا هستين ... ايشالله هميشه سالم و خوش باشين ..
مهدی
9 تیر 92 15:37
به به سلام کوثری جون خوبی چقد کادو یکم هم به ما بده نداریم مبارکت باشه

سلام مامان کوثری مگه چند تا رای اورده؟


رای ها کمه دیگه با این وضعیت دخملم رای نمیاره
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
11 تیر 92 20:38
به به خوشبحالت چقدر کادوهای قشنگ گرفتی کوثر جون انشاالله به سلامتی همه رو استفاده کنی
خاله مصی
12 تیر 92 7:56
سلام عزیزم.هدیه ات روفرستادم.برای تولدت امیدوارم ازش خوشت بیاد.هدیه کوثر هم فرستادم مثل خودش ناز شده به هرکس نشون دادم عاشقش شدن. تولدت هم مبارک باشه
پرنیا و مامانش
15 تیر 92 8:46
مبارکت باشه کوثر جون خوش به حالت کسی ما رو دوست نداره کادو هم نمیده .