کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و شیرین زبونی های این روز هاش

1391/12/8 12:09
نویسنده : زینب فتوحی
466 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا از دست این همه چل چلی های کوثری این روزا هر حرفی که بزنیم کوثر بر علیه خودمون استفاده میکنه وقت هایی که اذیت میکنه بهش میگم داری اعصابم و خورد میکنی خلاصه دیشب خواستیم ژله بخوریم نمیخواستیم قاشق بدیم دستش که نریزه رو فرش اونم عصبانی شد همون طور با عصانیت برگشت به بابایی گفت اعصابم خورد کردی سبز منو بابا یکدفعه شوکه شدیم و زدیم زیر خنده قهقههقهقههآخه یکی میخواد به تو بگه اعصابت کجات بود که خورد شده ......یا یه موقعی به من میگه حوصله ندارم ، یا به من میگه مامان نفس بکش تعجب این رو من مواقعی بهش میگم که بیرون هوا خیلی خوبه بهش میگم مثل من نفس بکش.... جدیدا یاد گرفته صلوات میفرسته خیلی شیرینماچ دیشب میگه شنبه و دوشنبه اینو فکر کنم از تبلیغ برنامه های تلوزیون یاد گرفته ....وقت هایی که پورنگ پخش میکنه سلطان رو خیلی دوست داره و همیشه میگه هر کار  بکنی ولی خونه رو کفیث نکنیا مثل خود سلطان که اینو همیشه میگه و خیلی حرف های پورنگ رو هم تکرار میکنه وقتی بهش میگم بابا کجاست میگه سرکار رفته استامیز بخره خلاصه که تو شیرین زبونی و زبون درازی لنگه نداره دختر ما وقتی میخواد به چیزی دست بزنه جلو جلو خودش میگه خرابش نکنی ها رفته بودیم واسه بابایی اسپری بخریم تو مغازه چون قبلش بهش گفته بودم به چیزی دست نزنی هی تو مغازه بلند بلند به من میگه مامان دست نزنی ها فقط نگاش کن منو میگی داشتم خجالت میکشیدم فروشنده هم داشت به حرفات میخندید ..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله مصی
8 اسفند 91 14:12
آرزو دارم دلت مثل بهار پر شود از لـحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غـم لـحظه های شادمانی بی شمار خانهً قلبت پر از گلهای یاس نغمه خوان هزار باغ احساست پر از گلهای ناز همچو یک قالی پر از نقش و نگار روزهایت هر یکی بهتر ز قبل خوش بـوَِد بر کام تو این روزگار هـمچو شمعی باشی و هـمراه گل من بگردم دور تو پروانه وار
مهدی کوچولو
8 اسفند 91 15:04
امان از این وروجکا من که واقعاً کم اوردم💆کله ام شبیه یه زود پز در حال انفجاره😲
مهدی
8 اسفند 91 15:34
سلام کوثری جون خوبی ماشالله بزرگ شده دیگه بیاد خودش کاراشو انجام بده زود بیا وبلاگ من عکس نی نی های ما رو هم ببین
دایی پسقلی
9 اسفند 91 0:41
مامان محمد پوریا
9 اسفند 91 3:50
سلام خانومی سایت قشنگی داری و البته دختر نازی هم داری خدا واست نگهش داره گلم سایت پرنیا جون رو دیدم و تقویم های که براش طراحی کردی خیلی قشنگ بودن و می خواستم بگم منم میخوام.از اونجایی که تولد پوریا جونم نزدیکه میخوام براش تقویم طراحی کنم البته به دنبال یه قالب قشنگم اگه میشه قالب تقویم رو برام ایمیل کن لطفا
پرنیا هستی مامان
9 اسفند 91 8:01
دخترمون بزرگ شده شیرین زبون فکر کردی فقط خودمون بزرگ زبون داریم افرین قشنگ خاله همین جور پیش بری میزنی رو دست مامان


مامان بیچاره اش که زبون نداره
مامان بردیا
9 اسفند 91 22:22
حالا شیرین زبونیها مونده مامانی.فداش بشم.خانم شده دیگه
مامان ریحان عسلی
10 اسفند 91 17:34
سلام دیگه کم مونده که به مامانش برسه
مامان اهورا
11 اسفند 91 1:48
سلام عزیزم ماشالله چه شیرین زبونه دخترمون اهورا هم همینطوره من جرئت نمیکنم چیزی بگم سریع تکرار میکنه و بعدا برعلیه خودم استفاده میکنه
baba saleh
12 اسفند 91 17:34
salam rasti taghvimo zadi?
مامان طاها
13 اسفند 91 19:45
ای جونم. کم شیرین بودی با این حرفایی هم که میزنی شیرین تر شدی. ماشاالله.
مهشبد مامان مهتا
16 اسفند 91 16:27
سلام ماشاا... به این دختر گل شیطون بلا خیرش را ببینبد. به مهتای نا هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان طاها
19 اسفند 91 0:06
مامان نی نی
19 اسفند 91 20:58
وای خدای من چه کوثر خانم شیرین زبونی هستی شما خاله جون
والا راست میگه مامانت ما هر حرفی الان در مورد شما بزنیم شما بر علیه خودمون استفاده می کنید


فدات بشم که اینقده به یادمون هستی شرمنده نمیتونم بیام بهت سر بزنم
مامان ملینا و کوروش
20 اسفند 91 11:35
هزار ماشالا چشمم کف پاش ببوس دخمل نازنازتو
♥ֆǟɛɛɖ&ʍօɮɨռǟ♥
20 اسفند 91 12:23
سلام خوبید؟ الهــــــــــــی ) خب اعصاب بچرو خورد نکنید دیگه
♥ֆǟɛɛɖ&ʍօɮɨռǟ♥
20 اسفند 91 12:24
این کوثرم چه کارا که نمیکنه ها!
مامان آناهیتا
22 اسفند 91 16:17
سلام عزیزم آناهیتا با سفره هفت سین منتظرتونه
negar
24 اسفند 91 13:35
سلام خوبین وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین حتما به وبلاگ منم بیاین راستی میخواستم بپرسم شما واسه تزئین اتاق بچه تون چکار میکنید؟؟
مامان آرمان
27 اسفند 91 10:17
ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی سال خوبی داشته باشید سال نو مبارک
مهرنوش مامان مهزیار
27 اسفند 91 13:55
پیشاپیش سال نو بر شما مبارک باشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 17:53
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ سال نو مبارک
مامان علی
8 فروردین 92 17:01
سلااااااااااااااااااااااممممممم عیدتون مبارک انشااله همیشه به شادی


مرسی گلم سال نو شما هم مبارک
مامان علی مرتضی
28 فروردین 92 14:36
سلام به زینب عزیزم خوبی گلم سلامتین؟کوثر جونی چ طورن؟برای منم همینطوره واسه همین همیشه مواظب حرف زدنم هستی ولی با این حال گاهی حرفم میاد دیگه چ خبر عزیزم خوبی؟انشالله بحق ام البنین امسال براتون خیلی از پارسال بهتر وپربارتر باشه .برای شجره نامه هم خبرت میکنم با پدر شوهرم صحبت کنم،چون به برادر شوهرم که گیلان زندگیمیکنه سپرد که اونم اونقدر گرفتاری داره که انداخته پشت گوش میخوام برام ی شجره نامه ی توپ طراحی کنی وهزینهشو بی رو در باسی بهم بگی،واگه طرح های مختلفی ازشجره نامه داری بصورت عکس توی وبت بزنی تا ببینم وطرحو انتخاب کنم میخوام کنار هراسم عکسشو هم بزاریم.نظرت چیه؟
عمو جون
30 فروردین 92 22:58
سلام کوثر عمویی اینترنتم راه افتاد.سال نو مبارک.ان شاالله امسال عروس میشی.عمو میاد واست قررررررررررررررررررر میده. عمویی خیلی دوست داره فعلا