کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و سپندارمذگان روز عشق ایرانی

1391/12/4 23:04
نویسنده : زینب فتوحی
918 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه باید بگم تا ما روز عشق ایرانی داریم چرا باید روز ولانتاین رو جشن بگیریم و اینکه هر روز که بین یه خانواده صلح و دوستی و محبت باشه همون روز روز عشق اون خانواده محسوب میشه همه دوستان گلم انشاالله همه روزها شون روز عشق باشه واسه ما هم دعا کنید که مشکلاتمون تموم بشه و همه روز هامون پر از عشق باشه

 

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد

و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .

تقدیم به عشق اول و آخر زندگیم مهدی جون عزیزم


 اگر اجدادمان میدانستند روزی خواهد امد که عاشقی چون من بیقرارت است به جای سپندار مذگان  روز آشنایی من و تو راروز عشق می نامیدند

روز 29 بهمن روز سپندار مذگان بود من صبح به بابایی اس دادم بهش تبریک گفتم از چند روز قبل خیلی تصمیم ها واسه اون روز داشتم ولی اون روز خیلی حال روحیم خراب بود و تمام برنامه هام خراب شد البته اگر بابایی هم واسه این روز بی تفاوت نبود انرژی من بیشتر میشد ولی بابا اهمیتی نمیده به این روزا خلاصه هر جور بود اون روز رو به عصر رسوندم زود همه کارهام رو انجام دادم و رفتیم بیرون با کوثر واسه بابایی یه اسپری خیلی خوش بو گرفتم میگم خیلی خوش بو واسه این که خودم خیلی از بوش خوشم اومده و بیچاره هی به روش میارم میگم چقدر اسپری خوش بویی داری خلاصه گرفتم اسپری رو البته اینم بگم خوب زیاد پول نداشتم و نمیشد تو این اوضاع ولخرجی کنم دیگه جیب بی پول ما بود البته با کارکرد خود خودم بود ها بهم نخندید بگید فقط یه اسپری گرفته خلاصه بعدش کیک و کاپ کیک گرفتیم و یه شاخه گل و بعد هم برگشتیم خونه دیگه حس شام درست کردن نبود هر چند میدونستم بابایی بعد از خوردن کیک دیگه شام نمیخوره خلاصه میز کوچیک لب تاپ رو گذاشتم و روش کیک و گل و کمی تزئینات زدم و آماده شدیم تا بابایی بیاد بهت گفتم دست نزن بابا بیاد بعد دست بزن شما هم خانوم فقط نگاه میکردی وقتی بابا اومد زود رفتی دم در تا بهش بگی که من چیکار کردم من و شما به استقبال بابا دم در حاظر بودیم بابا با تعجب به ما نگاه میکرد وقتی اومد میز کوچیک ما رو دید غافلگیر شد و خندید و از من تشکر و کرد و مامان و کوثری رو بوسید خلاصه اومدیم نشستیم و یه جشن کوچولو با میز کوچولو یه پذیرایی ساده واسه یه خانواده عشقولانه کوچولوی 3 نفره ما .............الهی همیشه تو هر خانواده ای عشق و محبت رنگش رو از دست نده تو هر سختی که باشه محبت و عشق سختی ها رو قابل تحمل تر میکنه..............

آپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکس


اینم عکس های ما

 

کوثر جونم تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !

تا تو هستى زندگى باید کرد . .

عزیزم با تو هر روز روز عشق است

 

 ای کاش هر روز  عشق و سپندارمذگان بود  نه به خاطر هدیه هایش به خاطر اینکه یادمان باشد که عاشقیم


 

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

با تو بودن برايم بهترين لحظات زندگي است

  ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو

را در كاشانه قلبم به وضوح ميبينم

 ومي دانم با تو ميشود به خدا رسيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ریحان عسلی
4 اسفند 91 18:08
سلام
این روزو بهت تبریک میگم
بنظرم هر روز ، روز عشقه همین که پیش همسرت هستی و با فرزنده ات حالا چه خوب یا بد داری زندگی رو میگذرونی
بابا بی خیال ببین خانم چه کرده همه رو که تنها شوهرت بود دیوونه کرده ای ول خوشم اومد
ما که فعلا رنگ شادی ا زخونه مون ...
کادوی همسرتم مبارک


انشاالله همیشه همه شاد باشن
مهدی
4 اسفند 91 19:15
سلام منم تبریک میگم امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتون شاد خوشبخت در کنار کوثر جون.انشالله مشکلات همه حل بشه. دیگه زیاد فضولی نمیکنم. کوثرجونم بخور بخوره به به
دایی پسقلی
4 اسفند 91 23:11
تقدیم به شما .... تقدیم به عشق پاکتون ....
مامان طاها
5 اسفند 91 10:21
ان شا الله که عشقتون همیشه پایدار بمونه. وتموم مشکلات زندگیتونم حل بشه.
مامان طاها
5 اسفند 91 10:22
baba saleh
5 اسفند 91 11:20
salam dayi fadash beshe enshaalah sayeye to mehdi hamishe bala sare kosari bashe manam doa mikonam
مصی
6 اسفند 91 13:41
چه خوبه آدم یکی رودوست داشته باشه نه بخاطراینکه نیازش روبرطرف کنه نه بخاطر اینکه کس دیگه ای رونداره نه بخاطر اینکه تنهاست ونه از روی اجبار بلکه بخاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن روداره{عشقتون جاودانه باد}
مامان بردیا
6 اسفند 91 20:56
وای عزیزم.من تا حالا وبت نیومده بودم.خانم با سلیقه چه خوشحالم که خودت و دخمل نازتو دیدم.با افتخار لینکت میکنم



منم با افتخار لینکتون کردم
مهرنوش مامان مهزیار
7 اسفند 91 9:49
عزیزم امیدوارم هر روزتون روز عشق باشه. خوشحال شدم دیدمت عزیزم. راستی لپ های دخترمون چه گلی کردی


آره این عکسش خیلی جالب لپاش قرمز شده با اینکه اصلا چیزی به صورتش نزدم
♥ֆǟɛɛɖ&ʍօɮɨռǟ♥
7 اسفند 91 17:44
سلاممممممممم خوبید؟ ببخشید دیر دیر میاما ما ولن جشن میگیریم!البته ولنی نداشتم امسال ) خخخخ کوثر ماشالا چه بزرگ شده!شبیه باباشه کپی برابر اصل
♥ֆǟɛɛɖ&ʍօɮɨռǟ♥
7 اسفند 91 17:46
بـــه بــــــه چه خوراکیایی! جا من خالی همرو یه لقمه چپ کنم بخورم
♥ֆǟɛɛɖ&ʍօɮɨռǟ♥
7 اسفند 91 17:47
واااااای چه زینب خانومه نازییییییی
چن سالتون بود؟؟؟؟؟


عزیزم 28 سالمه
مامان نی نی
8 اسفند 91 11:49
سلام مامان کوثر جون آفرین به شما که این حرف رو زدی وگفتی که ما روز عشق داریم خودمون چرا ولنتاین؟؟؟
حتی روز ازدواج حضرت علی وحضرت فاطمه یه روز عشق هستش میخام اینو از خیلی از دوستهایی که این قدر ولنتاین رو بزرگ میکنن بپرسم آیا برای اون روز برنامه ای دارن؟؟؟
دوستتون دارم و با افتخار لینکتون کردم



عزیزم ممنونم از این همه لطف شما راست میگی روز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه واقعا روز عشق هست

مهدی کوچولو
8 اسفند 91 15:00
همیشه عشقولی باشید😘زینب جون اصلاً فکر نمیکردم این شکلی باشی فکر میکردم یه خانم عینکی و خیلیریز نقش و خیلی خیلی محجبه باشی مثل خودم(ختم اعتماد به نفسم)ههههههه.کلاً که این ذوق باباها هلاک کرده ملت رو،ما هم کلی تدارک دیدیم ولی دریغ از یه شاخه گل هییییی روزگار
پرنیا هستی مامان
9 اسفند 91 8:05
ای جونم میبینم بعضی ها حسابی تحویل گرفتن خودشون دیگه این حرفا از من و تو گذشته عشق کیلویی چنده زینب جون نه شوخی کردم میدونم الان داری یه تکه میندازی بهم انشالله همیشه عشقتون جاودانه گلم و سایه پر مهرتون بالاسر کوثری
مامان اهورا
11 اسفند 91 1:53
همیشه شاد باشید و عاشق عزیزم خوشحال شدم عکست رو دیدم کوثر جون رو ببوس
مامان آرمان
17 اسفند 91 1:22
سلام لحظه لحظه عمرتون گرم باشه از حرارت عشق.با عشق کامل و از اعماق وجودت برای ساختن یک شادی 3 نفره تلاش کردی و این را میشه در عکسها دید.از دیدن عکسهای پر از مهر و عشقتون واقعا خوشحال شدم. گذشته از تام عکسهای زیباتون اون عکس 3 نفری که شما و پدر کوثری کامل افتادید و صورت کوثر جون نصفه است با دیدن اون عکس یاد فیلم 2 نفر و نصفی افتادم. شاد باشید و سلامت
مامان آناهیتا
24 اسفند 91 12:49
مبارک باشه عزیزم همیشه شاد و خوشحال باشید منتظرتونیم تا آخرین نظرتونو تو سال 1391 تو وبلاگ آناهیتا ثبت کنید