کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و نصف روز با بابایی

1391/11/28 19:57
نویسنده : زینب فتوحی
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اول به همه دوستام ببخشید که دیر به دیر میام سراغتون آخه خیلی گرفتار کار طراحی شدم

 

خب کمی از دیروز بگم ......دیروز من تو اداره فرهنگ و ارشاد کلاس آموزشی تبلیغات داشتم چون مدیر مسئول کانون تبلیغاتم خلاصه کلاٌس از صبح ساعت 8.5 شروع شد و تا 12.5 طول کشید وعصر هم بود بابا مجبور بود شما رو نگه داره صبح آماده شدیم با بابایی رفتیم مغازه اونجا رفتم خوردنی گرفتم براتون و فرار کردم و شما موندی و بابایی هر چند دلم همش جای شما بود ولی کمی از اینکه پیش بابا بودی و منم ازاد بودم احساس خوبی داشتم خلاصه تا یه دوساعتی که بین کلاس استراحت دادن زنگ زدم به بابایی و بهش میگم چیکار میکنه کوثر بابا میگه بیچاره ام کرده دیوانه شدم از اونور میبینم صدای شما میاد که از بابا چیزی میخواستی واسه اولین بار صدات رو از پشت تلفن شندیم خیلی نازززززززززززز بود الهی قربونت برم خلاصه بابا که حسابی کلافه بود هر چند شما بد نیستی بابا خیلی منظم هست و شما هم که هی میخوای دست به همه چی بزنی و اونم حساسسسسسسسسسسسسس دیگه رو اعصابشی خلاصه دخل بابا رو آورده بودی دیروز وقتی کلاس تموم شد دوون دوون به طرف مغازه رفتم از پله ها رفتم پاببن میبینم تو بغل بابایی خوابیدی آخی خیلی دلم سوخت البته برای بابا کمی سوخت بیچاره همونجور که رو شونه اش خواب بودی داشت کارش رو انجام میداد به بابا میگم چیکار کردی با دخترم که اینجور داغون شده که خوابش برده بابا میگه این منو کشته از بس فضولی کرده حالا خسته خوابیده ..........برت داشتم و تو بغلم گرفتمت یه ربع بعد چشمات رو باز کردی منو که دیدی آروم گفتی مامانیییییی عزیز دلم بابا میگفت هر از چند دقیقه ای هی میگفتی مامانی و گریه میکردی خلاصه وقتی یه نگاهی به سر و وضعت انداختم میبینم لباس هات کثیفففففففففففف عروسک کثیفففففففففف به بابا میگم چیکار میکردی با این بچه که اینقد کثیفه ولی حسابی بابا رو سر کار داشتی اونروز .........خلاصه بابا دیگه عصر قبول نکرد شما رو قبول کنه و تحویل بگیره واسه این بردمت پیش مادر (مامان بابابی) و دو ساعتی بودی تا اومدم ورت داشتم و اومدیم خونه و شما خسته ساعت 10 خوابت برد

پ ن :

امروز برف سنگینی اومد خیلی خوب بود حیف که داره زمستون تموم میشه من شما رو زود بیدار کردم رفتیم بیرون برف اومدن رو نگاه میکردی و کلی بهت خوشگذشت و کلی عکس گرفتم فردا عکس ها رو برات میگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

دایی پسقلی
26 بهمن 91 21:38
سلام .. من همون روز به مهدی زنگ زدم که کارش داشتم ... وقتی صدای کوثرو شنیدم بهش میگم اینجاست کوثر میگه ... آره .. منو آواره کرده این بچه ... دارم دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووونه میشم ... یعنی منو میگی از خنده داشتم میمردم .. کم کم استعداد های این وروجک داره رو میشه ها خانم فتوحی ... الهی قربونش برم .. از طرفم ببوسینش ..
مامان پریا
26 بهمن 91 23:22
سلام من یه تقویم تک برگ می خواستم با تم کفشدوزک می تونید برام امادش کنید واسه 4 اسفند می خواستم


عزیزم جوابتون رو به وبتون فرستادم
http://temparti.blogfa.com/
اینم آدرس وب طراحیم
مامان طاها
27 بهمن 91 10:13
آفرین به این کوثر خانمی شیطون. ان شا الله که همیشه خوش و خرم باشین. ﺟﺎﺵ....ﺳﺎﻟﻢ
مامان پریا
27 بهمن 91 13:57
سلام مامانی عکسا را براتون mailکردم اگه میشه زود برام اماده کنید.مرسی
مصی
27 بهمن 91 23:39
عزیزدلم امیدوارم به اندازه ی کافی صبور باشی تامامانی درکارش پیشرفت بکنه ودرزندگیش به جاهای خوب برسهB
ناشناس
28 بهمن 91 18:54
کلاس با سین نه با صاد تصحیح بفرمایید دخترتونم از طرف دخترم سفت ببوسین


خانوم محترم ممنون از اینکه اشتباه رو گفتین شما که اینقده علاقه دارین غلط گیری کنید تمام زندگی نامه کوثری رو بخونین یه عالمه غلط داره که چون تند تند تایپ میکنم خیلی اتفاق میوفته مخصوصا اینکه من وفتی خاطره ای مینویسم دیگه برنمیگرم بخونم و غلط بگیرم چون وقتش رو ندارم غلط گیری کنم در ضمن اگر واقعا دختر دادین چرا آدرس وبتون رو ندادین من رو ناشناس ها خیلی حساسم


در ضمن خودمم میدونم با سین هست چون خیلی کلاس رو نوشته بودم
مریم--------❤
28 بهمن 91 22:31
مامان تارا
29 بهمن 91 12:47
سلام مامانی خوبین ؟ میگم نکنه علت گریه های شبانه کوثر جون درد پاهاش باشه که بهش دردهای رشد میگن و معمولا نصفه های شب دردش بیشتره و بچه از خواب بیدار میشه /تارای من گاهی اینطوری میشد و اینقد ماساژ میدادم تا بخوابه
baba saleh
29 بهمن 91 17:27
salam man khanom nistam chera narahat mishinkelaso ba harchi dost darin benevisin jigare dayiro seft bebos


وای خدا صالح میکشمت خب میمردی مینوشتی صالح هستی من به غریبه ها آلرژی دارم
مامان ریحان عسلی
29 بهمن 91 18:25
سلام می بینم کوثر حسابی از پس باباش بر اومده و ناک اوتش کرده چه خوب بی صبرانه منتظر عکسای کوثری هستم
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 11:19
پس کو عکساشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش


هی وای من تاوقتی بگذارم یه سالی طول میکشه
مهدی کوچولو
30 بهمن 91 14:55
دم کوثری گرممممممم،من که فکر کنم اگه مهدی خان رو بزارم پیش باباش یه قتلی صورت میگیره یکیشون میزنه اون یکی رو هلاک میکنه حالا دیگه نمیدونم فکر کنم زور مهدی بیشتره

پس منحصرا دختر ما اینجوری نیست
مامان نی نی
1 اسفند 91 9:06
سلام دوست خوبم
مایلی تبادل لینک کنیم


عزیزم حتما
مامان آناهیتا
1 اسفند 91 16:46
سلام عزیزم
با این همه گرفتاری خوشحالم که باز هستید و ما رو بی خبر نمی زارید از احوالش از طرف من ببوسش


شرمنده نشده چند وقتی بیایم پیشتون
مهدی
1 اسفند 91 18:27
سلام کوثری جون خوبی ماشالله انقد اذیت میکنی کسی حاضر نمیشه ازت نگه داری کنه چند روز دیگه عیده یادت باشه پارسال این موقع خبری نبود ازتببین چه یادمه مراقب خودت باش لباساتو بپوش خدایی نکرده سرما نخوری


شما همیشه به فکر کوثر بودین ممنونم
baba saleh
1 اسفند 91 18:46
enghadr khaste karam ke mikham beram mosaferat vali nemitonam chon mashin nadaram forokhtam heyyyyyyyyyyyy


ای بابا دلت خوشه ما که ماشین داریم هزار تا بدبختی دیگه داریم
مامان طاها
2 اسفند 91 23:43
بازم که دست خالی برگشتیم پس عکسها کو??????


عزیزم وقت نمیکنم بگذارم