کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

دست نزنی

1391/10/10 8:26
نویسنده : زینب فتوحی
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

گلم عزیزم نفسم اونقدر شیرین شدی که نمیشه به جای قند خوردت چون قند خون میگیریمنیشخند

عزیزم حاظر جوابی هات و دستور دادن هات منو کشته . هر وقت داری کاری میکنی که نمیخوای چیزی رو ازت بگیرم با اخم بهم میگی مامان بروووووووو بعدشم منو هل میدی به سمت دیگه ای وقتی هم چیزی میخوای دست من و یا بابایی رو میگیری و میگی بیا زود باش پاشو بیا و ما رو میبری جایی که خودت میخوای بری وقتی بابا کتاب میخونه میخوای کتابش رو بگیری میای دست منو میگیری و میگی مامانی بگیر بگیر کتاب میخوام خودت از دستش بر نمیداری چون از بابایی حساب میبری و منو میخوای مقصر کل داستان کنی .

دیروز بهت میگم اسم مامانت چیه میگی مامان زیمبم مهدی رو خیلی خوب میگی

کلا خیلی خوب حرف میزنی و تقریبا بیشتر کلمه ها رو میگی و من فقط چند تایی رو که خوب به دهنم مونده رو میخوام برات بنویسم

خداحافظ = خدابس

در ببند= دم ببند

رفتم = افتم

عشقم = عشکم

نفسم = نمسم

دوست دارم = دوس دارم

عزیزمی= عسیسمی

دیونه ام کردی = دیبونه کدی

شلوار = شبار

روسری = سوسری

پسر خاله کجایییییییییییییییی؟ (اینم در طول روز به کار میبری)

کلاه قرمزی = قمزی

باب اسفنجی = بام بام بنجی

سوسیس = سوسیس

دیشب میخواستم لباست رو درست کنم باز ازم گرفتی و شروع کردی با پهن کردن و تا کردن لباس بابایی میگه این بچه عشق تا کردنه منم جواب دادم کلا عشق پارچه است ارث مادربزرگش رو برده در آینده خیاط خوبی میشه حتما ازش یه مدلینگ و طراح لباس میسازمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ریحان عسلی
10 دی 91 9:58
آفرین به کوثری که همه جوره شیرین زبونی می کنه
خوب شدی خاله


اره شکر خدا بهتره
دايي پسقلي
10 دی 91 13:51
اي كه من فداي اون زبون شيرين بام بام بنجي عزيزم بشم ............
بهتر شديم خانم فتوحي ..؟
كوثر حال و اوضاع گلو و سينه اش چطور شده ..؟


ممنونم بهتریم
مهدی کوچولو
11 دی 91 0:18
منم در مورد مدلینگ پایه ام اساسی ولی مهدی خان به بابا جونش رفته عشق پیچ و مهره است
مامان امیر مهدی
11 دی 91 1:53
ماشالا چه دخمل شیرین زبونی آپم
مهرنوش مامان مهزیار
11 دی 91 8:12
هزار ماشا ا... من از حالا مشتری کوثر جونم. البته سعی میکنم هیکل رو رو فرم نگه دارم تا هنر دخمل نازمون معلوم باشه.
پرنیا جون و مامانش
11 دی 91 10:52
ای جونم با باین شیرین زبونیهات کوثر طلا زبونتو قربون می بوسمت یه عالمهههههههههههههههه
دايي پسقلي
11 دی 91 15:10
خوب خدارو شكر .... ايشالله هيچ ني ني و مامان باباش مريض نشن ....
مهدی کوچولو
13 دی 91 1:15
دقیقاً تو خونه ما هم همین وضعه بعضی وقتا نمیدونم بخندم عصبانی بشم یا از این حاضر جوابی تعجب کنم خلاصه که نمیدونم زنده باشن و سالم
کاکل زری یا ناز پری
13 دی 91 12:47
ای جونممممممممم خوشمل خوش ادا خدا براتون نگه داره
مهدی
14 دی 91 13:20
سلام کوثر جون خوبی ماشالله چقد بزرگ شدیچرا به من سر نمیزنی؟میبینم که منو از لیست دوستات خط زدی از اینکه حالت خوبه خوشحالم مراقب خودت باش
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 دی 91 0:31
بوس بوس برای کوثر شیرین زبون