کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

به افتخار نازنین جونم و شیطنت مامانی

1391/9/27 23:35
نویسنده : زینب فتوحی
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین جون من و کوثر هم خیلی دوست داریم شما رو از نزدیک ببینیم آقا بهروز گفت که خیلی عکس های کوثری رو نگاه میکنی و دوست داری منم خواستم ازت تشکر کنم به خاطر این همه محبتت به کوثر فدات شم انشاالله همیشه تو زندگیت موفق باشیماچ

  نماز خوندن کوثری

 

کلاه و شالگردنی که آقابهروز برات سوغاتی داده

اینم شیطنت مامانی ( بی حوصله بودیم تو خونه هم تو هم من خواستم کمی سرگرم شیم ولی کلی خندیدم)

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهرنوش مامان مهزیار
29 آذر 91 9:51
پس اینکار رو همه ی مامانا وقتی حوصلشون سر میره میکنن. البته من بیشتر با بچه های خواهرم اینکار ها رو میکردم. کوثر جون نمازت قبول باشه
مریم--------❤
29 آذر 91 13:39
من امشب دارم می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش... از طرف پاییز - یلدا مبارک
مریم--------❤
29 آذر 91 15:17
ای بابا
مریم--------❤
29 آذر 91 15:18
از شما بعید بود مماانی
پرنیا جون و مامانش
30 آذر 91 10:13
این چه کاریه زینب جون کلی هنرمندی خانوم نفستو عشق کوثر جون
مامان ریحان عسلی
30 آذر 91 10:16
سلام
بابا هنرمند همه جوره هنر داریا ماشالا
شال و کلاه ات مبارک باشه
شب یلدای خوبی رو بگذرونی همسری از مسافرت برگشتن؟


نه فردا میاد
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:04
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
مامان علی مرتضی
1 دی 91 0:55
فدای این دخی گل بشم کنماز میخونه آفرین عزیز خاله،مامانی چ کار صورت خوشکل دخترمون کردین
مامان علی مرتضی
1 دی 91 1:16
خصوصی
بابای ارشیا
1 دی 91 20:28
ماشالله چه خانمی شده خداوند حفظش کنه از هر گزند و درد و غم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
3 دی 91 15:45
جونم چه با مزه میشه وقتی اخم میکنه مامانی عجب خط چشمش رو ماهرانه کشیدی


داری مسخره میکنی این که خیلی دلقک شده