کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و حاظر جوابی هاش

1391/9/20 17:35
نویسنده : زینب فتوحی
1,392 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی حاظر جواب شدی واسه هر کاری که انجام میدی یه چیزی میگی و واسه هر حرفی کهزده میشه یه جوابی داری وروجک من چند تا رو میخوام تعریف کنم یادت بمونه

دیروز خونه بابابزرگت بودیم داشتیم شام میخوردیم شما و ارشیا داشتی بازی میکردی بعد بابابزرگ گفت ارشیا کوثر رو بوس کن یه دفعه تو گفتی نه بوس نه بده همه با این حرف تو تعجب زده و زدیم زیر خنده که از کجا به زبونت اومد گفتی بوس بده........چند روز پیش داشتی طبق معمول کمد کتاب ها رو به هم میریختی رسیدی به فلش کارت هایی که واسه خودت خریدم میخواستی دست بزنی چون میدونستی من اعتراض میکنم و صدام در میاد اول به من میگی مامانی دبا(یعنی دعوا ) نکن میگم برا چی من که دعوات نکردم دوباره میگی دعوا نکن و زود فلش کارت ها رو برداشتی و فهمیدم قبل از اینکه دعوات کنم بهم هشدار میدی وروجک.....امروز موقع خواب داشتی شیر میخوردی بابا اومد میخواست بخوابه یه دفعه به بابا میگی نبین من و بابا با تعجب میگیم چی دوباره با عصبانیت میگی نبین یعنی موقع شیر خوردن بابا بهت نگاه نکنه......وقتی کلیپ موسیقی از تی وی پخش میشه من و بابا به شوخی به هم میگیم دوستت اومد یه روز که نشسته بودیم موزیک ویدیو نگاه میکردم تا یه ویدیو جدید پخش شد به دفعه به بابایی گفتی دوستت و من و بابا زدیم زیر خنده .خیلی ناقلا شدی

اینم چند شاهکار عکاسی از مامانی و کوثرینیشخند

اینجا کوثری کفش مامانی رو پوشیده همیشه پاش تو کفش بزرگتر هاست

این لباس رو خودم واسه کوثری دوختمنیشخند کار اولمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دايي پسقلي
20 آذر 91 17:46
ماشالله به كوثر جوني و احسنت به هنر عكاسي شما خانم فتوحي ...
ايشالله هميشه سالم و تندرست باشين هر 3 تاي شما ...


ممنونم
خاله مصی
20 آذر 91 18:35
حاضر جوابیت روبه خاله جونت کشیدی عزیزم
وقتی شیطونی هات رومیبینم احساس میکنم جا پای من گذاشتی


آره دیگه هی وای من
مهرنوش مامان مهزیار
22 آذر 91 7:38
جونم من که خیلی با بچه های حاضر جواب و شیطون حال میکنم.
مامان پرهام
22 آذر 91 17:20
سلام الهی زنده باشه خدا حفظش کنه.خیلی با نمکه بزنم به تخته.به ما هم سر بزنید مامان جون
مامان آروین
23 آذر 91 1:51
سلام عزیزم ممنون از حضور گرم و نظر پرمهرتون شما خیلی لطف دارید خدا کوچولوی نازنین شما را هم حفظ کنه
پرنیا جون و مامانش
23 آذر 91 7:53
به به چه هنرایی دارن بعضیها کارت حرف نداره سفارش هم می پذیرین زینب جون چه قدر هم به کوثری ناز میاد


سفارش از شما نه ما همیشه همه جوره درخدمت شما هستیم
پرنیا جون و مامانش
23 آذر 91 7:54
قربون چشای نازت با این کلای قشنگ قرمز ژستاتو قربون کوثری من
مامان ال آی
25 آذر 91 14:47
سلام کوثر جون خیلی وقت بود که نمیتونستم به وبلاگت سر بزنم ماشااله چقدر بزرگ و خانوم شدی.
مامان ریحان عسلی
26 آذر 91 0:47
سلام حاضر جوابی هاشو عشقه به به می بینم همه جوره فن حریفی لباسش خیلی خوب شده مبارکش باشه دست گلت درد نکنه عکس اولی خیلی قشنگه
پرنیا جون و مامانش
27 آذر 91 10:45
کوثر طلای من دوستت دارم ببخش من خیلی تنبل شدم پست جدید هم میزارم میبوسمت زینب عزیز سلام خانومی خوبی همسرتون خوبن چه میکنی با سرما گلم


ای بابا الان تو این همه مشکل و گرفتای بد نیستیم
مهدی کوچولو
2 دی 91 1:03
خاله جون کوثری ژستات با هنر مامانت تو حلقم
نازنین فنودی
2 دی 91 16:52
واقعاعکسهای جالبیست