کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

بازم عکس های کوثری

1391/6/20 9:31
نویسنده : زینب فتوحی
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

اینم خنده بازی کوثری که خیلی بامزه است و داره الکی میخنده

اینم قهقه کوثری شبیه امیر محمد دستیار پورنگ شده

اینم تیپ مسخره کوثر که روسریش اصلا به لباسش نمیاد ولی بامزه شده بود

اینم دالی بازی کوثری

اینجا داره میگه دالییییییییییییی

اینجا هم سرش خورد به دیوار

اینها هم عکس های هنری من و کوثری

هنوز از خواب بیدار نشدی داری سیب میخوری

تو این عکس ها دیگه خود دایی جون هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

دايي پسقلي
20 شهریور 91 13:00
از دست شيطوني هاي اين مادر دختر ....
ميگم خانم فتوحي اون عكس چهارمي كه خيلي شبيه به وقتي هست كه باباش داره از خنده ريسه ميره نه ......؟؟؟؟؟؟؟

چی بگم والا هر کی یه جور میبینه
مامان ریحان عسلی
20 شهریور 91 19:18
سلام عزیزم مامانمینا پیشم بودن ؛ مرسی از اینکه به فکرمون بودید
خاله مصی
21 شهریور 91 12:12
:
مهدی
21 شهریور 91 20:51
سلام کوثر جون خوبی به به چه عکسهای خوشملیدیگه مشالله داری بزرگ میشیمراقب خودت باش
دایی پسقلی
22 شهریور 91 21:53
خدایا!من دلم قرصه!کسی غیر از تو با من نیست خیالت از زمین راحت،که حتی روز،روشن نیست! کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته!یه عمر یادمون رفته زمین دار مکافاته،فراموشم شده گاهی که این پایین چه ها کردم،که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم،خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن شنیدم گرم آغوشت اگه میشه منم جا کن.
مامان ریحان عسلی
23 شهریور 91 20:11
سلام چطور دلت اومد بنویسی تیپ مسخره هان هان ای مامان بد
مهدی کوچولو
25 شهریور 91 0:57
سلام سفر بودم عاشق اون عکس شماره ده شدم خیلی با نمک بود تازه رسیدم بقیه رو سر فرصت میخونم
مهدی کوچولو
25 شهریور 91 0:58
سفر بودم سر فرصت میام سر میزنم تازه رسیدم عاشق عکس دهم شدم خیلی با نمکه
مامان آرمان
25 شهریور 91 23:48
همشون خیلی بامزه و جالب بودند


عزیزم وبلاگتون باز نمیشه برای من و اگر نه خیلی زودتر بهتون سر میزدم
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 7:53
کوثر ناناسم بخورمت جیگری والله قربون این عکسای هنری یت و اون دالی کردنای با مزت خاله جون بیاپیش ما عزیز خاله دلمون واست تنگ شده
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 7:53
تو فکر چی هستی تو عکس اخری گل خاله
خاله جون
4 مهر 91 15:48
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
پرنیا جون و مامانش
2 آبان 91 10:30
ماشالله قربون این خنده هات و شیطنتات عزیز خاله
پرنیا جون و مامانش
2 آبان 91 10:30
قالب وبلاگت مبارک زینب جون خوش سلیقه
راستین جوجو
15 آبان 91 8:26
ووووووووووووووووووووش دندوناشووووووووووووووووووووووووو