کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

شروعی دوباره

1391/1/21 19:04
نویسنده : زینب فتوحی
438 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو رو به همه دوستهای خوبم که تو این مدت منو از یاد نبردن تبریک میگم خیلی دلم واسه همتون تنگ شده بود .............من 13 اسفند ماه رفتم پیش مامان بابام و تا 11 عید پیششون بودم الانم دارم از دوریشون دق میکنم خلاصه با اینکه هم اتفاق های بد افتاد هم خوب ولی خیلی بهم خوش گذشت خلاصه خیلی دلم براشون تنگ شده واسه همین تا چند روز اصلا دست و دل نداشتم بیام نت و وبلاگ رو آپ کنم تازه همه مون هم سرما خوردیم خفن نمیدونم چرا اصلا خوب بشو هم نیستیم دیگه این مریضی کلافه ام کرده ...........از دوست های گلم عذر میخوام که دیر اومدم بهشون سر زدم ........ولی اومدیم که با اتفاق های جدید از کوثر بازم وبلاگ رو رنگ رو بدیم اول از تبریک سال نو شروع میکنیم تا .............

  اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

  باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند ـ

 

همه تون رو دوست دارمممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
21 فروردین 91 21:46
با سلام . ضمن تبریک بخار وبلاگ زیباتون . خوشحل میشم اگر با اومدنتون به وبلاگ ملیسا ، دخترم ، با ثبت یک یادگاری دنیا رو زیباتر از همیشه برای ملیسا خاطره کنید .


ممنونم حتما میام پیشتون
مامان ریحان عسلی
22 فروردین 91 10:55
سلام منم بازم سال جدید رو بهتون تبریک میگم ایشالا سال خوبی رو پیش رو داشته باشید



ممنونم عزیزم خوشحالم بازم در کنارتونم
مامان ریحان عسلی
22 فروردین 91 10:55
سلام راستی کوثر جون 1 ساله شده؟ یا روز شمار سنش اشتباهه؟


آره عزیزم یک ساله شده براش تولد هم گرفتم حتما میگذارم عکس هاشو
پرنیا جون و مامانش
22 فروردین 91 12:08
سلام خوش اومدی قدم رنجه کردی
عجبی خانوم خانوما بعد از یه غیبت طولانی


ای بلا آره دیگه آخه تنبل هم هستم