کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

احوالات

1390/11/1 0:25
نویسنده : زینب فتوحی
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم یه کمی از اوضاع و احوالاتت بگم

اول اینکه دندون دومت هم در اومده دندون اول از پایین یکیش در اومده و دومی هم درست بالا سر اولی در اومده قربونت برم منو که اذیت نکردی انشاالله که خودت هم اذیت نشده باشی دندون اولیت وقتی که میخندی خودشو نشون میده اینقده نازی که نگو .......بعد از چنگ زدن شما بگم دیشب داشتم باهات بازی میکردم و برای عروسکت صدا در میآوردم اومدی عروسک رو بگیری منم شیطنت کردم ندادم بهت تو هم نامردی نکردی و دیدی که ندادم بهت چنگ زدی به صورتم بله اینه دست مزدمون.....وقت هایی که موهام رو شونه میکنم خیلی توجهت رو جلب میکنه و میخوای به موهام دست بزنی و میای کنارم میشینی یا خودت رو به من میگیری وامیستی چون موهام بلنده خیلی جالب هست برات خیلی وقت ها  هم منو غافل گیر کردی و موهام رو کشیدی.....وقتی دارم نماز میخونم هر جا باشی خودت رو میرسونی و میخوای بری زیر چادرم خوشت میاد کلا زیر چادر بری و منتظر لحظه ای میمونی که من مهر رو بگذارم شما هم بخوریش.....از وقتی یاد گرفتی بگی پوف هر وقت میری کنار بخاری بهش دست نمیزیی و با اشاره کردن که تازه یاد گرفتی به هرچیزی اشاره میکنی و انگشت نازت رو دراز میکنی و نشون میدی و میگی پوف منم میرم کنارش همونجوری از دور با انگشت کوچولوت نشون میدی و میگی پوف الهی دورت بگردم........جدیدا یاد گرفتی پارچه یا لباس یا هرچیزی که صورتت رو بپوشونه میگیری جلو صورتت و با من دالی بازی میکنی و یه عالمه میخندی حتی از بشقاب هم واسه این کار استفاده میکنی.......

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانا
30 دی 90 2:47
عکس اولی خیلی خوب بود
مروارید دومت هم مبارک کوثر جونی
پس حسابی به جمع کباب خورها خوش اومدی


مرسی عزیزم
مامان طاها
30 دی 90 8:50
دو تا مرواریدهای خوشگلت مبارکت باشه خاله جون.


ممنونم ایشاالله روزی طاهاجونم
مامان طاها
30 دی 90 8:51
خوشحالم که به جمع کباب خورها پیوستی.
مهدی 28 کرج
30 دی 90 14:14
سلام کوثر جونمدندون دومت مبارکه کوثر جونم من هنوز نشستم منتظر انشالله صد سال دیگه زنده باشی بعد مامان کوثر من دیگه پیر شدم حوصله ندارم وبلاگمو اپ کنمانشالله هر جا هستین موفق شاد پیروز باشید