کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

نظرات (12)

فرزند ایران زمین
7 دی 90 12:27
سلام ماشاله چه نازه امیدوارم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه. ممنون از اینکه به ما سر زدید ونظر دادید راستی خوشحال می شیم اگه مارو تو لیست دوستاتون قرار بدید


سلام اگر درست نگاه کرده باشین شما تو لیست دوستامون هستین
هـُمـا
7 دی 90 14:30
قربون ِاین نی نی ِنـــاز.دوس دارَم بخـورَمــِش .. وای بیای اهواز قدمـت رو چشــم .. حتمــا میام دیدنــت .. خیلی خوشحـال شـُدَم .. خوشبحالت بهـم رسیدین.اما مـن خوشحـالـم به عشق ِاینترنتیم نرسیدَم.چون لایقش نبود
مامان ریحانا
7 دی 90 18:31
ای موشی
مهدی پیر مرد 28 ساله کرج
7 دی 90 20:37
سلام کوثر جونم خوبی چیکار میکنی دلم برات یه ذره شدهمراقب خودت باش

تا میتونی مامان و بابا رو اذیت کن


سلام آفرین از حالا چه تربیتی هی وای من
ویدا مامان بارسین
8 دی 90 12:15
سلام عزیزمممممممممم ماشاا.. چقدر نازی شما خدا حفظش کنه پیش ما هم بیشتر بیائید. بوسسسسسسسسسس
محدثه
9 دی 90 16:18
مل مل
9 دی 90 18:19
آپم.........!!
خاله مصی
9 دی 90 19:30
خوشگلم عزیزم .خیلی ناز شدی گلم خیلی دوستت دارم
ابوالفضل
10 دی 90 0:06
من چند دفه بگم عکس این خشکله رو نشون کسی نده و چشم میزنن عزیزمو
مامان پرنیا جون
11 دی 90 10:49
قربون این عکسای قشنگت نفس طلای خاله کلی عسل شدی عزیزم مامان جونت چه ذوقی میکنه با این دختر یکی یه دونه
فهیمه
11 دی 90 17:45
سلام زینب جون ممنون که پیگیر احوالات من هستی.راستش من قبل از این اتفاق تحت نظر دکتر کرمانی بودمو حدودا پنج شش کیلو کم کردم خیلی خوب پیش میرفتم اما بعداز این اتفاق انگار اراده قبلیم رفته یه اراده جدید به درد نخور اومده اصلا نمیتونم
مامان پرنیا جون
12 دی 90 9:19
کوثر طلای عزیزم خیلی میخوامت خاله جون انشالله هیشه گل خنده رو لبات باشه عزیزکم