کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

شرکت در مسابقه

1390/10/3 12:52
نویسنده : زینب فتوحی
412 بازدید
اشتراک گذاری

کد ما 195 هست یادتون نره حتما بهمون رای بدین عزیزان

سلام به همه دوست های نی نی وبلاگی مون ما هم بالاخره در مسابقه شرکت کردیم امیدواریم از ویدیو کوتاهی که درست کردم خوشتون بیاد حتما به ما رای بدین یادتون نره لطفا ما رو یاری کنید. پیشاپیش ممنونم ..........راستی عکس های دوست های نی نی وبلاگیمون هم توی این ویدیو هست که به بزرگی خودشون ببخشن که کیفیت نداره

اسم دوست هامون رو هم دو باره مینویسم

ریحانه عسلی

سهند گل

مسیح مقدس

پرنیا جون

محمد طاها عزیز

ارنواز جون

باران بهاری

رضا گلی

ابوالفضل عزیز

ال آی جون

دوستتون داریم ما رو فراموش نکنید...........

 

کد ما 195 هست یادتون نره حتما بهمون رای بدین عزیزان

 

در ضمن این هم کد دوستامونه به اون ها هم رای بدین چون می تونید 3 تا رای داشته باشین

140-151-150-192-167

راستی نحوه رای دادن به شرح ذیل است :

هر نفر باید به سه نفر که هر کدوم کد سه رقمی داره باید از طریق پیامک که یکم دی ماه شماره اش اعلام میشه رأی بده , پایان رأی گیری نهم دی ماه می باشد و دهم دیماه برندگان مشخص میشن

تازه مدیر محترم سایت قوانین زیر را برای رأی دادن عنوان نموده است :

  • هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد.
  • هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد.
  • اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد.
  •  نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 09354000537 که اعلام خواهد شد ارسال نمائید.

مثال :  اگر رای های شما کدهای ١٩٥، ١٥١ و 1٤٠ است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد :

١٤٠ ١٥١ ١٩٥

شمارش آراء تماما" توسط نرم افزار انجام می شود در نتیجه در رعایت موارد فوق دقت نمائید.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ریحانا
2 دی 90 18:52
خصوصی
مامان رامیلا
2 دی 90 19:15
کد 134 یادتون نره .
مامان ریحانا
2 دی 90 20:21
کدت 195 عزیزم


ای کلک چه سرعتی داری
مامان ریحانا
2 دی 90 20:38
هم موزیلا هم اکسپولور
پس چی فک کردی کم الکیه


اکسپلورر بیشتر طول میکشه ولی موزیلا رو نمیدونم در کل فایر فاکس بهتره
setareh
2 دی 90 22:48
سلام.من طرح شما را ديدم.جالب بود.من وستاره هم تزيين خوراکي رو انتخاب کرديم کار جالبي شده حتما سر بزن.خوشت اومد کدم 140 هستش. http://s2.picofile.com/file/7216086769/pic140.jpg با اين لينک زودتر ميتوني طرح رو ببيني و حتما به وبلاگ سر بزن!فکر کنم خوشت بياد.ني ني نازت رو ببوس. http://setarehkocholo.niniweblog.com
مامان علي
3 دی 90 0:22
سلام از فيلم ما تو وبمون ديدن كنيد.خوشحال ميشيم بهمون راي بديد كد ما 150
مامان ریحانا
3 دی 90 2:45
خصوصی بدو بدو ...
مامان طاها
3 دی 90 8:29
سلام کوثر خانم.
ممنون که تو ویدیویی که ساختی عکس منم گذاشتی کارت خیلییییی قشنگ بود من حتمآ بهت رای میدم تو هم منو فراموش نکن 151.
مرسی


حتما
دایی پسقلی
3 دی 90 11:29
سلام ... میگم جریان این مسابقه چیه .. چطوری توش شرکت کنیم و رای بدیم خانوم فتوحی ؟؟؟؟


بهتون اس میدم که برامون رای بدین
دایی پسقلی
3 دی 90 11:50
باشه .. پس من منتظر اس شما هستم.
سمیه : مامان مسیح مقدس
3 دی 90 11:57
سلاااام عزیزم....کارت عالی بوووود ممنونم که عکس مسیح مقدس رو هم انتخاب کردی چشم حتما به گل دخملی رای می دم... شما هم مسیح منو تنها نزارین کد مسیح مقدس :192
مامان طاها
3 دی 90 12:39
من بهتون رای دادم شما هم منو تنها نزارید.


منم با 3 تا خط که داشتیم بهتون رای دادیم
مامان ریحانا
3 دی 90 12:49
سلام ندیده رای میدم


عزیزم یه کادر مشکی داخل پست اصلی برات نمی آد؟
دایی پسقلی
3 دی 90 13:05
من که رای دادم. ولی ظهر که برم خونه به همه اهل خونه و دوستان وآشنایان و خلاصه هر که موبایل داشته باشه میگم رای بدن ...


مرسی ممنونم
دایی پسقلی
3 دی 90 14:24
خواهش میکنم. ایشاالله که برنده شما باشین ... کوثر جون رو از طرف همه ما ببوسینش....
مامان باران
3 دی 90 14:38
سلام مامان خانوم فیلمتون جالب بود من وهمسرم حتما به شما رای میدیم .انشا ا... که برنده بشه کوثر خانوم.راستییییییی دستتون بابت عکس باران که داخل فیلم بود درد نکنه .
مهدی 28 ساله از کرج
3 دی 90 16:29
سلام بزنم به تخته دخمل خوشگلی داری از طرف من بوسش کنید[بوسه]

انشالله عروس بشه [بوسه]


ممنونم از اینکه بهمون سر زدین
مامان ریحانا
3 دی 90 17:00
نه اما تو آپارات دیدم مرسی عزیزم
من بهت رای دادم گلم


مرسی از حمایتت
معصومه مامان سهند
3 دی 90 18:32
سلام گلم من هرکاری کردم نتونستم فیلمتون رو ببینمممممممممم


عزیزم نرم افزارت چیه؟ سرعت اینترنتت چیه؟
مامان آرمان
3 دی 90 22:09
سلام. دستتون درد نکنه.کارتون جالب بود.امیدوارم که موفق باشید. من هم کد 197 هستم.
مامان آرمان
3 دی 90 22:10
یکی از رای های من حتما شمایید.
جغله کوچولو
4 دی 90 23:49
سلام . وبلاگ خیلی جالبی دارین.
تبریک میگم
باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما من هم باشم.
خوشحال میشم به وبلاگم تشریف بیارین
www.jegheleh.niniweblog.com
موفق و سلامت باشین


حتما عزیزم
دایی پسقلی
5 دی 90 12:46
هی وای من .... امان از گذر این روزگار ...
انگاری همین دیروز بود که 8 ماهگی کوثر جون رو به مامان و باباش و خودش تبریک گفتیم.
ولی الان تا یه چند ساعته ناقابل دیگه عزیز دلمون کوثر جون وارد 9 ماهگی میشه. انشالله که همیشه سالم و سلامت و تندرست باشه. و سایه مامان و بابای مهربونش بالای سرش.

آمین.

تبریک عرض میکنم.


ممنونم ازتون چه خبر از رای دادن ؟ بترکونین ها
دایی پسقلی
5 دی 90 14:19
خواهش میکنم. وظیفه بود. اینجا که اوضاع تا دیروز خوب بود. از دیشب بخاطر شروع شدن این رزمایش نیروی دریایی تو دریای عمان تمومه خطهای تلفن و موبایل و اینترنت و اس ام اس و خلاصه همه راه های ارتباطی به گند کشیده شده. البته امروز ظهر بدک نبود ولی هر پیامی که میدادی 2 ساعت بعد دلیور میشد یا نمیشد. القصه ... حتما به محضه اینکه ردیف شد دوباره شروع میکنیم همگی ... خاطر جمع باشین. روی ماهه کوثر جون رو هم از طرف همه ما ببوسین.