کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

شیطنت و بازیگوشی کوثری

1390/9/22 19:44
نویسنده : زینب فتوحی
525 بازدید
اشتراک گذاری

این دختر ما خیلی شکمو و هر چیزی که میبینه مثل همه نی نی ها اول با دهنش تست میکنه .........

دختر گلم میخوام یه مورد از غفلت های خودم و شکمو بودن شما رو تعریف کنم باید بگم خدا رو شکر که اتفاق بدی برات نیافتاد ..............امروز داشتیم غذا میخوردیم که شما بیدار شدی از دور ما رو نگاه میکردی اما تنبلیت گل کرده بود و نمیومدی جلو خلاصه آخر های غذا بالاخره اومدی پیشمون و میخواستی شیشه سس رو برداری ما هم از جلوت جمعش کردیم من و بابایی غذای تند خیلی دوست داریم و با غذا حتما فلفل میخوریم امروز هم همینطور خلاصه غذا رو که خوردیم بابا بلند شد که بره سر کار آخه خیلی کار داشت مجبور بود زودتر  بره ......خلاصه بابا رفت دم در و منم ظرف غذا رو برداشتم و رفتم دم در که به بابا چیزی بگ زود اومدم پیشت دیدیم داری با شیشه سس بازی میکنی زود پریدم به طرفت بله شما سر شیشه رو توی دهنت کرده بودی و سوزش دهنت شروع شد ..........الهی بمیرم برات همش هه هه میکردی هوف هوف و شیف شیف این صداها رو از خودت در میواوردی و شکل صورتت رو عجیب غریب میکردی زود رفتم دهنت رو شستم ولی شما همچنان دهنت میسوخت از سوزش یکدفعه یه جیغ طولانی هم زدی ولی گریه نمیکردی منم هم خنده ام گرفته بود هم دلم برات میسوخت خلاصه بهت سیب دادم که خوی بشی و زود اثر کرد  و آروم شدی خلاصه بعدش یادم می افتاد خنده ام میگرفت عزیزم ببخشید تقصیر من بود که یادم رفت از جلوت بر دارم......................

 اینم عکس هایی که موقع بازی ازت گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهیمه
22 آذر 90 22:28
سلام زینب جان.ممنون تو این مدت به من سر میزدی و بیادم بودی.با نوشته هات قوت قلب میگرفتم.امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم


حتما عزیزم
دایی پسقلی
23 آذر 90 7:34
آخی ..... الهی ...... چه حسی داشته اونوقت کوثر جونی ..... بمیرم الهی ..... ولی کاش چندتا عکس از همون چهره جورواجورش موقع گریه هاش میزاشتین....
به هر حال بخیر گذشته ..... مراقبش باشین بیشتر..


برین داخل وبلاگ براتون مطلب رمز دار گذاشتم رمزش رو هم به نظر مخفیتون دادم
مامان طاها
23 آذر 90 11:38
واااااای الهی خاله قربونت بره.
چه کار خطرناکی کردی.
خدا بهت رحم کرده.


واقعا خدا رحم میکنه به این نی نی ها واگر نه من که خیلی سر به هوا هستم
خاله مصی
26 آذر 90 14:29
عزیزم .خوشگل خاله این مامان سر به هوا رو ولش کن بیا پیش خودمون قربونت برم
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 10:07
وای که چه دختر گلی نفس طلایی بخورمت با این کارات عزیزکم چه قدر شیطون بلایین شما بچه ها


ممنونم نظر لطفتونه