کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

کوثر و آقا بهروز

1390/9/22 10:18
نویسنده : زینب فتوحی
386 بازدید
اشتراک گذاری

خوب این دفعه از اومدن یه مهمون که به شما خیلی لطف داشته میخوام بگم. بله آقا بهروز دایی نوشین جون اومدن بیرحند و به ما هم یه سری زدن هر چند ما نتونستیم ازشون خوب پزیرایی کنیم آخه موقعی اومدن که شما مریض بودی .....خلاصه اومد پیشمون و یه عالمه هدیه از طرف خودشون و نازنین و نوشین و سیما جون برای شما آوردن و ما رو حسابی خجالت دادن...............شما با دیدن آقا بهروز هیچی نمیگفتی خوشبختانه گریه نکردی بیشتر خجالت میکشیدی یواش یواش یخت آب شد و با اش بازی کردی و میخندیدی و هی به حالت خجالت سرت رو برمیگردوندی طرف بابایی و خودت رو قایم میکردی.........کاش نوشین جون و نازنین و سیمای عزیز هم باهاش بودن و ما هم اونا رو می دیدیم ولی حیف نشد .....................هدایایی که برات آوردن رو میگذارم که یادت بمونه....................

 

کلاه بافتنی ، شال گردن که سیما جون بافته برات و مبل خوشگل که خیلی دوستش داری

یه کفش رو فرشی بافته شده خوشگل ، یه کفش بافته شده صورتی ، لباس و پیراهن


به لباس و شلوار حوله ای زمستونی خیلی ناز

یه ظرف غذای خوشگل هم بود که یادم رفت بگذارم

خیلی خیلی ممنون واقعا نمی دونم چه طوری تشکرکنم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی پسقلی
22 آذر 90 14:27
شرمنده کردین خانوم فتوحی ...خواهش میکنم. قابل شما و کوثر جونی رو نداشت. انشالله که همیشه سلامت و خوب و خوش باشین همگی تون.....



کاری نکردیم


http://partala.niniweblog.com/post330.php
این مطلب رو بخونید به دردتون میخوره
دایی پسقلی
22 آذر 90 17:43
تشکر ... متن اون مطلب رو پرینت کردم که امشب بخونم... شما هم نوشته هاتونو نوشتین در مورد اون قضیه که گفته بودم..... ایمیل کردین ؟؟؟؟؟ ایمیل خودم رو واستون پ خ می فرستم.
مامان طاها
23 آذر 90 11:43
خییییییلی خوشقلن مبارکت باشه شاه گلی جوووونه من.
مامان طاها
23 آذر 90 11:45
اوضاع نظرات وبلاگت واقعآ بهم ریخته مردم تا تونستم چند تا پیام بزارم. قسمت نظرات پیامت به زور باز میشه.


شرمنده نمیدونم چه کار شده من تنظیمات رو دست نزدم احتمالا مشکل سرعته
دایی پسقلی
23 آذر 90 15:28
در جواب مامان طاها بگم من که ... نظرات وبلاگ مشکلی نداره ... مساله سر سرعت اینترنت ها و ISP هایی که اینترنت میگرین هست. بعضی ها سرعتشون خوبه بعضی ها نه. اگه نه من که دارم از ADSL مخابرات استفاده میکنم بدون توقف باز میشه.... صــــــــــــــــــــــــــــــــرفاً جهت اطـــــــــــــــــــــــلاع بود
مامان ریحانا
24 آذر 90 18:31
ایشالا به سلامتی بپوشی کوثری