کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

محرم کوثر

1390/9/21 16:34
نویسنده : زینب فتوحی
643 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقته خیلی گرفتار بودم تازه اینترنت هم طبق معمول مشکل داشته و بعدشم که دهه محرم شد و الان هم که خیلی سخت مریضی خیلی عکس و مطلب دارم برات بگذارم اما فعلا اینو میگذارم تا بعد که هم تکمیل کنم هم اتفاق های جدید رو برات بگذارم به دوستهای خوبمون هم سلامی میدم و باید بدونن که خیلی دلمون براشون تنگ شده مخصوصادیدن نی نی هاشون  فعلا تا بعد بای گلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

دایی پسقلی
20 آذر 90 11:46
اولاَ ماشالله به کوثر جونی با این ژست زیباش. چقد هم بهش میاد این شال گردن سبز زیبا...
ثانیاَ دست کوثر جونی و مامانی درد نکنه واسه هدیه های قشنگ و زیبا واسه پسقلی و دختر خاله هاش. امروز که دارم مینویسم هنوز مدرسه هستن و نیومدن . منتظرم که بیان و هدیه هاشونو بهشون بدم. مطمئنم که خیلی خیلی خوشحال میشن. دست همگی شما درد نکنه.


سلام اولا دست شما واقعا درد نکنه خیلی ممنون از هدایای زیباتون برای کوثر و همچنین برای خودم ما که کاری نکردیم براتون تحفه های ما چیزی نبود در مقابل هدایای شما
دایی پسقلی
20 آذر 90 18:12
خواهش میکنم. قابل شما رو نداره. ارزش مهدی آقا و شما و کوثر جون واسه ما بیشتر از این حرفاست و قابل مقایسه با این چیزا نیست.... به هر حال سالم و سلامت باشین..... در پناه حق.
هـُمـآ
20 آذر 90 23:56
این نی نیت چقــدر ماه ِ بخُـدا .. از هـَر بچـه ای خوشـَم نمیاد.اما این واقعـا بانمکُ خوشکـله .. حرفات درســت .. همشُ قبول دارَم.روشون فکر میکنم مرسی
مامان طاها
21 آذر 90 9:32
کوثر خانم این عکستو که ما نتونستیم ببینیم. کجا بودی تو؟ همش سر میزدم میدیدم مامانیت مطلب نزاشته کلافه میشدم. خوب هستی که؟ به این مامانیت بگو ما عکس میخوایم کجا رفتش ؟ بازم یه مطلب گذاشتو نوشت تا بعد بای. بهش بگو زود باشه بیاد ما منتظره عکسها و مطالب جدیدت میمونیم.
معصومه مامان سهند
21 آذر 90 13:00
سلام مامان کوثر جونمممممممم راستش عکستون باز نشد و آرزو به دل موندیم از دیدن عکس محرم این گل دختر
در ضمن ما چقدر شبیه همدیگه ایم چون سهند هم از هفتم محرم تا به حالا مریضهههه دیگه خیلی کلافه شدم. گل دختر نازت رو ببوسسسسسسسس


ممنون اومدی عکسش مشکل داشت عوض کردم امیدوارم سهند ناز زودی خوب بشه
مامان باران
21 آذر 90 13:47
خدا نکنه مریض شده باشییییییی .چی شده ؟عکستو نتونستم ببینم


مرسی اومدی عزیزم عکس رو عوض کردم امیدوارم دوباره بیای