کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

8 ماهگی

1390/9/5 1:12
نویسنده : زینب فتوحی
679 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرزویم اینست :


نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را میخواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد، بهمان اندازه که دلت میخواهد

 

هشت ماهگیت مبارکه عزیزم خیلی زود داری بزرگ میشی

تا چشم بر هم بزنم میبینم بزرگ شدی و منم پیر شدم هر چند دوست دارم بزرگ شدنت رو ببینم و به اوج رسیدنت رو ولی این روز های شیرین کودکیت رو خیلی دوست دارم ولی حیف که خیلی زود میگذره 


 

 همیشه شاد باشی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دایی پسقلی
5 آذر 90 7:38
.........................
مـــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــ باشه .....
ایشالله که همیشه سام و سلامت باشی کوثر جونی ...
===============================
خانوم فتوحی خیلی عجله دارین که ....... هنوز که 3 ساعت مونده کوثر جون 8 ماهه بشه...
--------------------------------------------------
دوستت داریم کوثر جونی....


ممنونم .........راستی قضیه ازدواجتون چی شد؟
خاله مصی
7 آذر 90 15:14
الهی من فدای توبشم عزییییییییییییییییییییزم



خدا نکنه خاله جونی
مامان طاها
8 آذر 90 10:14
عکسات خیلی شیرینو ناز و قشنگن. دسته مامانیت درد نکنه.
مامان پرنیا خانوم
21 آذر 90 9:28
قربون این ژستات عزیزم دلم کوثر جون .وای که قدر ملوس شدی دست مامان گلت درد نکنه با این وب زیبات