کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

ماکارونی و کوثر

1390/8/21 1:08
نویسنده : زینب فتوحی
491 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 سلام دلبر مامان ببخشید این چند روزه اینقده درگیر کارهای طراحی بودم که وقت نکردم بیام آپ کنم شما همچنان پیشتازی تو همه چیز از اینکه بر خلاف اینکه چهار دست و پا نمیکنی ولی خودت رو به هر چیزی میگیری و بلند میکنی و به این زودی ایستادن رو تمرین میکنی قر بونت  برم سینه خیزت خیلی سریع شده و خیلی زود به همه هدف هات میرسی ولی نمی دونم چرا بیخیال چهار دست پا کردنی هستی همچنان بیدندون هستی ولی غذا هایی که برات درست میکنم رو خیلی خوب میخوری وقتی چند نفر دور و برت هستن خیلی شلوغ بازی میکنی و سعی می کنی خودت رو به جمع نشون بدی خیلی زود عصبانی میشی اگه چیزی رو ازت بگیرن امشب هم فکر کنم موس لب تاب رو سوزوندی چون کار نمیکنه منم به بابا نگفتم که دست تو بوده آخه به منم هم غر میزنه فعلا همین ها تا بعد حالا برم عکس بگذارم از شما............

 

ابنم عکس هایی از حمله شما به بشقاب ماکارونی البته تو دهنت نمیکردی آخه چندشت می شد فقط دوست داشتی تو دستت فشارش بدی

 

 

 

ممنونیم از دوستای که وقتی نیستیم سراغمون رو میگیرن

همیشه بیاین پیشمون زود زود آپ میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دایی پسقلی
21 آبان 90 8:29
سلام م م م م م ................. آخی قربون کوثر جون برم که داره با چه اشتیاقی این ماکارونی هارو به هم میزنه........ آخ که اگه این عکسا رو برم به پسقلی نشون بدم .... چه کیفی میکنه و چقدر خوشحال میشه. ................................................ ................:::::::: دوستت داریم کوثرجونی
مامان ریحانا
21 آبان 90 21:35
چقدر آپ کردی زینب جون غافل گیر شدم ای بلا
بخور نوش جونت کوثر جونی


آره دیگه آخه یک دفعه سرم شلوغ میشه نمیتونم آپ کنم رو هم جمع میشه