کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

تولد هفت ماهگی

1390/8/9 13:03
نویسنده : زینب فتوحی
415 بازدید
اشتراک گذاری

تولد هفت ماهگیت مبارک گلم

گلم به این زودی هفت ماه از زندگیت سپری شد هر روز بهتر و زیباتر و مهربون تر و با نشاط تر از دیروز هستی و پدر مادرت رو به زندگی امیدوار میکنی عزیز دلم الان دیگه همه آرزو و زندگی من هستی و بی تو من دیگه هیچم من در تو خلاصه میشم عسلم پس همیشه سالم و سرحال بمون ...بینهایت دوست دارم.

از تمامی دوستانی که امروز رو به دخملی تبریک گفتن ممنون

کوثر شما رو از راه دور میبوسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دایی پسقلی
5 آبان 90 15:01



مبارک باشه .. ایشالله 120 ساله شی..... و همیشه سایه مامان بابایی بالای سرت باشه کوثر جونی... از راه دور میبوسمت. امروز ظهر وقتی که رفتم خونه و به پسقلی (نوشین ) گفتم که امروز کوثرجون 7 ماهه شده . کلی خوشحال شد و ذوق کرد. گفت : الهی ... کاش الان پیشش بودم. باهاش بازی میکردم............
خلاصه ...................................... سالم و سلامت و خوش و خرم باشین همگی شما ... در پناه حق.



ممنونم راستی عکس های نوشین جون رو برام بفرستین دیگه با ایمل
دایی پسقلی
5 آبان 90 23:01
.......................... : X ..................
خانوم فتوحی میگم این کوثر جون شما هم واسه خودش کلی طرفدار داره ها.......
علاوه بر پسقلی و خانواده اونا .... سیما دختر بزرگ این یکی خواهرم و دخترخاله نوشین هم که از طرفدارهای سفت و سخت وبلاگه کوثرجون هست داره واسه کوثر جون یه دونه شال گردنه خوشگل می بافه. که عکسش رو براتون ایمیل خواهم کرد. البته هنوز تموم نشده و هر وقت تموم بشه واسه کوثرجون میفرستمش.



وای دیگه این آخرشه من دارم آب میشم از خجالت
مامان ریحانا
7 آبان 90 11:53
سلام هفت ماهگیت مبارک کوثر جون خصوصی
دایی پسقلی
8 آبان 90 9:19
از خدا پرسیدم چه چیز در مورد انسان شما را متعجب می کند. گفت کودکیشان این که انها از کودکیشان زود خسته می شوند و عجله دارند که زود بزرگ شوند. بعد گله می کنند که ای کاش کودک بودند. سلامتی خود را از دست می دهند تا پول به دست بیاورند و بعد پول خود را خرج می کنند که سلامتی را به دست اورند. با نگرانی حال را فراموش می کنند برای اینده نه برای حال زندگی می کنند و نه در آینده. به گونه ای زندگی می کنند که هرگز نمی میرند و انگونه میمرند که هرگز زندگی نکرده اند.
دایی پسقلی
8 آبان 90 9:23
....... میدونم این جمله های و نوشته بی ربط با این پست هستند ولی جالب بودند. حیفم اومد نزارم .......
-----------------------------------------------------------------------
مرد چیست؟ ????
چرا مردها دارای وجدان پاکی هستند؟
به این دلیل که هیچ گاه از آن استفاده نمی کنند
چرا روانکاوی مردها خیلی سریع تر نسبت به خانم ها انجام می پذیرد؟
زیرا هنگامیکه زمان بازگشت به دوران کودکی فرا می رسد، مردها همان جا قرار دارند
شباهت آقایون با آگهی های بازرگانی چیست؟
شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیز برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد
ورزش کنار دریای آقایون چیست؟
هر موقع خانمی را می بینند شکم هایشان را تو می دهند
به یک مرد با نصف مغز چه می گویند؟
با استعداد
خدا بعد از خلق مرد ها چه گفت؟
من می تونم کارمو بهتر از این انجام بدم
در آمریکا به یک مرد باهوش و با استعداد چه می گویند؟
توریست
یک وضعيت غير قابل كنترل چیست؟
صد و چهل و چهار مرد در يک اتاق
برای درست کردن پاپ كُرن به چند مرد نیاز است؟
سه تا، یک نفر ماهیتابه را بر روی گاز نگه میدارد و دو نفر دیگر گاز را تکان می دهند تا گرما به تمام سطح ماهیتابه برسد
آقایون لباس هایشان را چگونه دسته بندی می کنند؟
"کثیف" و " کثیف اما قابل پوشیدن"
تنها یک مرد می تواند یک ماشین ارزان قیمت 2 ميليون توماني بخرد و
یک سیستم صوتی 4 ميليون توماني بر روی آن نصب کند
شما به مردی که همه چیز دارد چه می دهید؟
زنی که به او نشان دهد چگونه می تواند از آنها استفاده کند
چرا مردان تنها در نیمی از زندگی خود با بحران مواجه هستند؟
زیرا آنها در تمام طول زندگی خود در دوران نوجوانی به سر می برند
آینده نگری یک مرد چگونه مشخص می شود؟
به جای یک بطری 2 بطری مشروب بخرد
نازکترین کتاب دنیا چه نام دارد؟
چیزهایی که مردان در مورد زنان می دانند




ای ول خیلیییییییییییییییی باحال بودددددددددددد
دایی پسقلی
8 آبان 90 12:42
قابل شما رو نداشت...
میدونستم که با روحیه مرد ستیز شما سازگار هست خانوم فتوحی ...... واسه همین گذاشتمش..


راستی شالگردن رو دیدم خیلی زیبا بود واقعا شرمنده همتون هستم راستی مگه سیما جون چند سالش هست؟
دایی پسقلی
8 آبان 90 15:06
خواهش میکنم این چه حرفیه خانوم فتوحی ؟: مشخصات کلی اعضای باشگاه هواداران کوثر جون : 1- خودم ..... 2- نوشین ( پسقلی خودمون ) 5 ساله هست و آمادگی میره. 3- نازنین ( خواهر بزرگ نوشین ) اول راهنمایی هست. 4- سیما ( دختر اون یکی خواهرم ) دوم راهنماییه. 5- مامان نوشین 6- مامان سیما 7- ناهید خانم ( زن داداشم هست که تازه به جمع ما اضافه شده ) ------------------------------------------------------------------- نا گفته نمونه که مامان خودم هم هست و به عنوان مدیر این باشگاه اون ور پیش شما هست. و داره ما رو از راه دور هدایت میکنه . ------------------------------------------------------------------- مطالب فوق صرفاَ جهت اطلاع بود ------------------------------------------------------------------- کوثر جون دوستت داریم م م م م م م م م م م م م م م