کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

شرح حال

1390/7/16 12:57
نویسنده : زینب فتوحی
883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم عشق مامان و بابایی شما این روزا شکر خدا خوفی ......امروز 6 ماه و 11 روزت هست خیلی زود گذشت عسلم امید وارم بقیه عمرمون کنار تو به خوبی سپری بشه ..... ببخشید که درست توی روزی که 6 ماهتون تمام شد مامانی اینترنت نداشت که برات تبریک بنویسه عیبی نداره امروز مینویسم عسلم آرزوی من امید من عشق من عمر من 6 ماهگیت مبارک به این زودی نیم سالت شد خیلی باهوش تر شدی خیلی تند و تیز شدی خیلی کارهای دیگه انجام میدی که هر نی نی اینجوری نیست خیلی دختر باهوشی دارم ..............جالا گزارشی از کارهای دخترم......

....

..خیلی دوست دارم بینهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

.

دخترم بعضی وقت ها عصبانی میشه من خیلی دقت میکنم تا چیزی پیش نیاد که شما عصبانی نشی که یه وقت خدایی نکرده این حرکت عادت نشه برات و وقتی عصبانی میشی همه چی رو پرت میکنی اگه بغل کسی باشی میزنیش اگه بهت شیر بدم منم میزنی پستونکت رو از دهنت در میاری و پرت میکنی وای وای خیلی وحشت ناک میشی البته عصبانیتت موقعی بود که مریض بودی و حالت بد بود بیشتر بود ولی الان خوشبختانه این اتفاق دیگه پیش نمی یاد......

 

دیگه اینکه غلط زدنت خیلی زیاد شده امید وارم زود تر چهار دست و پا کنی هرچی تو همه چیز ها زود راه اوفتادی و زرنگ بودی ولی چهار دست و پا رفتنت احساس می کنم یه کم دیر شده البته شاید به خاطر این باشه که یه کم ضعیف تری نسبت به بقیه بچه ها ولی تو غلط زدن اونقدر مهارت داری که طول اتاق رو میری و همچنین راحت دیگه میشینی وقتی به عقب میری یهو خودت رو میگیری که نیوفتی

 

خیلی با همه بازی میکنی بازی کردن شما رو به شور و وجد میباره میخندی جیغ میزنی و خیلی هیجان زده میشی اینقدر بعضی وقت ها  با مامان جونی اینقدر بازی میکردی که وقتی بهت نزدیک میشد با حالت خای بدجنسانه میزدی تو صورتش و میخندیدی یا از تو بغل من به صورتش دست درازی میکردی و میخواستی بگیریش یا دهنت رو به طرف صورتش باز میکردی که بخوریش خلاصه وروجکی شدی

 فعلا این ها رو داشته باش عسلم تا بعدا باقیش رو برات بنویسم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرمان
16 مهر 90 17:16
از چشم آهوان حرم می توان شنید این دشتها به شوق شكار نگاه توست بالای كاشی حرم تو نوشته است هرجا دلی شكست همان بارگاه توست با این كه سال هاست سوی طوس رفته ای اما هنوز چشم مدینه به راه توست میلاد اما رضا (ع) و همچنین روز جهانی کودک را هم به کوثر جون و هم شما تبریک میگیم.
مامان ال آی
16 مهر 90 17:32
روزت مبارک فزشته ی آسمونی
lovely
17 مهر 90 15:51
salam khobid roze dokhtar kosholotoon mobalak
lovely
17 مهر 90 15:52
veladat emam rezzam mobarak