کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

بازگشتی دوباره

1390/7/20 8:43
نویسنده : زینب فتوحی
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای خوب نی نی وبلاگیمون و سلام به همه دوستای جون جونیمون که وقتی نبودیم برامون پیغام گذاشتن و احوالمون رو پر سیدن و بازم سلام به همه دوستهای بیمعرفتمون که احوالی هم از ما نگرفتم.

 بابای کوثر هر طوری بود اینترنت خونه روو راه انداخت هر چند نفتیه ولی از هیچی بهتره ما با کلی مطلب جدید اومدیم مامان جون کوثر هم 3 شنبه داره برمیگرده میره از پیشمون و تنها میشیم اونوقت تو تنهایی هامون مطالب جدید رو برا دل تنگمون به دفتر خاطرات کوثر جون وارد میکنم پس منتظرمون باشید تا سه شنبه ........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانا
11 مهر 90 0:48
سلام خوبی خوش اومدی منتظر آپ های جدیدتونم من الان بی یو هستم
miss.lovely
12 مهر 90 14:02
ســــــــــــــــــلام
miss.lovely
12 مهر 90 14:02
خوبيدكوثر جون چطوره
miss.lovely
12 مهر 90 14:03
كجاييد شماهاخوب شد زود اومديد دلم براتون تنگ شده بود
miss.lovely
12 مهر 90 14:03
منتظر اپتون هستم همچنان!