کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

بازم خبر خوش

1390/7/20 8:44
نویسنده : زینب فتوحی
336 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنونم خیلی دوست دارم ...............

مامانم داره میاد پیشم بهتر از این دیگه نمیشه عالی شد اینقدر خوشحالم که تو پوست خودم نمی گنجم واقعا بهتر از این نمیشه تو عمرم اینقدر خوشحال نبودم البته بودم ولی الان هم خیلی بهش نیاز دارم عالی شد ولی حیف جای خواهرم خالیه کاش اونم می اومد کوثر جون آماده باش مامان جونی داره میاد هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه
30 شهریور 90 2:29
خصوصی
دایی پسقلی
30 شهریور 90 15:51
سلام.... اولاَ بابت این چند روزه دیر سرزدن از کوثر جون .. عذر خواهی میکنم چون اینترنتم هی قطع و وصل میشد. ثانیاَ تبریک میگم که داره مامانی کوثر جون میاد پیشش... خوش به حال خودش و خوش بحاله مامان خانومش.... به هر حال مبارکتون باشه..... خوب و خوش و سلامت باشین.....
خاله مصی
30 شهریور 90 16:10
از راه دور بیادت هستم عزیزم