کوثرکوثر، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

کوثری عشق مامان و بابا

خبر خوش

1390/7/20 8:45
نویسنده : زینب فتوحی
392 بازدید
اشتراک گذاری

جواب آزمایشت رو گرفتم خدایا خیلی دوست دارم خدایا شکرت واقعا خوشحال شدم هیچ مشکلی نداشتی خدا جونم ازت ممنونم همیشه مواظب دخترم باش ..... از خاله فرزانه و خاله مصی و مامان ریحانه جون ممنون که به فکر ما بودن خدایا همیشه یار شون باش خیلی .......دوستون دارم......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یا اینکه به مامان جون نگفتم که نگرانت نشه ولی میدونم همیشه برامون دعا میکنه که تو غربت سالم باشیم خدایا سایه مامان بابام رو از سرم کم نکن الهی..... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سید ابوالفضل
29 شهریور 90 0:45
سلاااااااااااااااااام عزیز دلم خدارو شکر که همه چی خوب پیش میره انشالله سایه ی مامان و بابا از سرتون کم نشه بوسسسسسس
مامان ریحانه
29 شهریور 90 1:21
خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم
مامان روژا
29 شهریور 90 10:10
سلام مامانی خوبی . خدا رو شکر که کوثر جون هم خوبه . مامانی ... نگران نباش خدای بزرگ مراقب فرشته کوچولوهاش هست خیلی ممنون که به دیدن روژا کوچولو اومدی راستش من جایی خوندم که اگه بچه ای دیرتر شروع به راه رفتن کرد یا رو دست پا بیفته مشکلی نداره و این طبیعیه (یه سری زودتر یه سری هم دیرتر) . فقط بگم از همین الان خودتو آماده کن برا شکستن و ریخت و پاش کردن کوثر جون
خاله مصی
29 شهریور 90 15:16
عزیزدل خاله دعامی کنم همیشه سالم وسرحال باشی فدای اون خنده هاوناز کردنات برم